-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Sjællands...
Sjællands...
-
-
-
Gæst
-
16 år 3 måneder siden #1029790
af
Ej en skam, men vejret bestemmer... Jeg vil dog kigge på havnen, da jeg er i sommerhuset deroppe, kører i morgen formiddag, inden myldretiden.
Næste weekend er desværre ikke muligt for mig, da jeg har "familieweekend" (på Odden) så hvis jeg kommer er det kun for at hilse på jer andre.
Surt, men håber for jer at vejret næste weekend er kanon - Knæk og bræk !
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
Ole Worm
-
Emne forfatter
-
-
Premium Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
16 år 3 måneder siden #1029789
af Ole Worm
Aflysning af Oddenturen i kommende weekend.
Vores bestilling af godt vejr holder ikke, derfor aflyser vi turen i denne weekend, MEN MEN Per Stengade vil gennemføre samme tur i næste weekend 16 og 17 august, vi har fået bekræftet af havnefogden at vi er meget velkommen i næste weekend.
Det vi bare beder jer om er at tilmelde jer på ny og samtidig har vi brug for et par friske folk til hjælpe Per, da han vil stå alene med turen vi andre er desværre optaget, så skriv lige her at i gerne vil hjælpe Per eller i er også meget velkommen til sige det ved tilmeldning per telefon.
Tilmeldning pr telefon til næste weekend er til:
Per Stengade 20136497
Per Vestsjælland 22347227
Knæk og bræk
Per, Per og Ole
-
Ole Worm
-
Emne forfatter
-
-
Premium Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
16 år 3 måneder siden #1029759
af Ole Worm
Status på Oddenturen onsdag 5 august
Vi tror stadigvæk at vores bestilling af godt vejr holder, men så alligevel er vi ikke helt sikre, hvis DMI får ret i de lovede vindstyrker fra vest kan det jo godt være vi bliver nød til at aflyse. Dette besluttes i morgen torsdag kl. 18.00 og vil straks herefter blive meddelt her på siden.
Hvis nu at DMI får ret, arbejder vi med en alternativ tur i september (efter landskampen) på storebælt, hvor vi skulle have chance for flade - makrell samt blanke og ikke mindst råhygge, ps. vi skal da have en klubtur iår !!!
knæk og bræk
Per, Per og Ole
-
-
-
Gæst
-
16 år 3 måneder siden #1029743
af
Jamen jeg kommer skam også, også selvom det er blæst, har jo et sted at overnatte, så er ikke så pivet... og nej, det er ikke min båd -) Så bare rolig Bjarne, du kommer ikke til at sidde alene.
Vi ses deroppe, og jeg regner selv med at være der fra omkring fredag middagstid.
-
-
-
Gæst
-
16 år 3 måneder siden #1029742
af
Hej Bjarne
Du skriver at du kommer under alle omstændigheder, så ring lige til mig ,jeg kommer gerne op og drikker en pils med dig. Nærmest for at du ikke skal side alene i blæsten.
-
-
-
Gæst
-
16 år 3 måneder siden #1029712
af
Kære fiskevenner... - er desværre forhindret- familien mener at jeg skal med til Bryllup på Bornholm uden båd
men jeg håber inderligt, at Vejret arter sig - og at I alle får en herlig tur. K&B
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Sjællands...
Tid til at oprette siden: 0.199 sekunder