1 Klubmest...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #1027047 af
Besvaret af på emne 1 Klubmest...
Ok med mesterskab. Det kan jeg godt forstå, så må vi se om jeg skal fiske alene eller han punger ud ;) Hmm skal der orme på? Hehe. Jeg havde en gut med idag der skulle prøve at fiske. Men han lavede ikke andet end at kaste op ud over rælingen...måske det var derfor vi ikke fangede noget hehe.. Men ind ville han ikke :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Dennis Kistrup
  • Dennis Kistrup's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
16 år 7 måneder siden #1027045 af Dennis Kistrup
Besvaret af Dennis Kistrup på emne 1 Klubmest...
Ang. dine nulture...... er du ikke lokal der nede fra ? og huskede du at sætte orme på krogene ?? Smiler :o)

• Dennis Kistrup
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
16 år 7 måneder siden #1027044 af Dennis Kistrup
klubmesterskabet er et "mesterskab" for medlemer, der er mange der er medlem uden at have båd, så din makker skal melde sig ind i klubben. han kan melde sig ind hos mig på havnen, så sørger jeg for at det kommer vidre til Tom vores kasserer. pengene er jo godt givet ud da det er gratis at deltage i alle vores ture.<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />

• Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #1027041 af
Øv 2 nulture i storebælt....men mon ikke der i det mindste er kommet hornfisk til mesterskabet...så kan jeg da ikke undgå at fange noget :) Hvordan er det egentlig med makker på sådan en tur. Min fiskemakker er ikke medlem af klubben da han ikke har båd selv. Hvor forholder man sig til det? Kan han betale for at være med eller kan han slet ikke være med?

• Dennis Kistrup
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
16 år 7 måneder siden #1027023 af Dennis Kistrup
håber ihvertfald at se en masse dernede, og der blejer ikke at være det store problem i at få noget at vide af de andre... tag 3-4 pakker orm med pr. person. store rejer og fladfiskeforfang med så er man godt stillet... med hensyn til arter.. så lidt trolling udstr til torsk og ørred så går det ikke helt galt.... men kom fredag og få en sluder i teltet om aften . :o)<br />

• Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #1027020 af
Hej<br />
Jeg kan ikke komme i år - er inviteret til bryllup, men kigger nok lige forbi.<br />
WIENERSCHNITZEL :-)

Tid til at oprette siden: 0.194 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer