1 Klubmest...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #1027012 af
Besvaret af på emne 1 Klubmest...
Hej Flemming.<br />
Jeg er ikke den store fiskeekspert, men har indtil nu kun fisket i storebælt med Korsør som udgangshavn. På Michaels hjemmeside kan du se en masse positioner i storebælt www.yrsad2.dk/8875752

Generelt kan man vel sige at omkring revet ved broen er der store muligheder både for flade og ørreder. Omkring agersø og generelt på skrænterne ud mod sejlrenden på omkring 10 meter vand er der godt til de flade med skalrejer fx. Omkring sprogø skulle der også være en del flade. Jeg har læst om nogle der fanger en del ørreder omkring lavbroen på fynssiden. Hvis der er andre der kan komme med input er de velkomne, da jeg ikke er storfanger :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #1027003 af
Besvaret af på emne 1 Klubmest...
Hej jeg er også helt grøn i den her form for fiskeri. Jeg kunne godt tænke mig om der var nogen der vil ud med nogen områder, hvor man kan fange de forskellige arter og med hvilken agn. Fiske metoder til at fange de forskellige arter tages der også imod med kyshånd.<br />
<br />
Jeg kan huske at der var en artikel over området ved Helsingør dengang der skulle være DM der oppe. Måske en eller anden med forstand på fiskeriet ville lave noget tilsvarende over Storebælt?

• Dennis Kistrup
  • Dennis Kistrup's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
16 år 7 måneder siden #1027002 af Dennis Kistrup
Besvaret af Dennis Kistrup på emne 1 Klubmest...
hej kristian. <br />
<br />
tilmelding til mig kan ske til mig på tlf. 2165-1031 /sms<br />
<br />
kig også under sjælland/fiskeri/regler<br />
<br />
der står lidt om .. ja reglerne og point udregningen.<br />
<br />
Turene går ud på at hygge sig med ligestillede og selvfølgelig fange så mange arter som muligt . den fisker der fanger flest forskellige og bliver somregel<br />
også vinder af turen, med mindre en er heldig og fange nogle store eksemplare.<br />
men der skulle være taget højde for at den der fanger flest som regl også for flest point pga. arts pointene (4000)<br />
<br />
præmier : dem der der også nogen af , ikke store men 10 af slagsen<br />
i sidste ende er der også 10 gavekort når alle 3 klubmesterskaber <br />
er afholdt. 2500,- til klubmesteren 1500,- til anden plasen 1000,- tredje pladsen 900 til fjerde pladsen osv.<br />
<br />
første afdeling bliver afholdt fra korsør lystbåde havn den 3-4 maj<br />
mange kommer fredag aften og gør klar og hygger. lørdag aften tænder klubben op i grillen så folk kan grille DERES medbragte mad.<br />
<br />
Hilsen dennis kistrup

• Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #1174347 af
1 Klubmest... blev oprettet af
1 Klubmesterskab i fiskeri fra Korsør den 03-05.2008. Da jeg overvejer at deltage for første gang kunne jeg godt tænke mig nogle uddybende informationer om tilmelding, tidspunkter, og alt muligt andet relevant. Kommer der automatisk noget mere på siden her eller hvordan?

Tid til at oprette siden: 0.147 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer