vedr. FLEM...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 9 måneder siden #1024641 af
Besvaret af på emne vedr. FLEM...
Tilykke med fisken her fra "VELFORTJENT !"

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
16 år 9 måneder siden #1024633 af
Åhh ja Christian hvis det så bare var grov humor, men den ligger isåfald meget langt fra min form Gudskelov. Ja vi glæder os alle til at komme til øen.<br />
Bjarne jeg tager gerne en møggrev med og graver din sko ud.<br />
Hilsen Bo (Kongen)

• Gæst
  • Gæst
16 år 9 måneder siden #1024630 af
Hej alle på øen.<br />
<br />
Der er vel bare nogle der har en lidt grov form for humor, så nu må I ikke slå hinanden i hjel der ovre på øen - sådan lige inden vi kommer.<br />
Vi kender jo alle Flemming, og han kunne aldrig finde på at lave nogle numre - helt ærligt, det ved selv alle her om på djævleøen.<br />
Vi ved alle hvad Flemming står for - og han har også rygrad nok til at kunne tage denne lidt bizzare form for humor... det er gaaassss - han kan ta det!<br />
<br />
Så herfra skal der da også lyde et højt hurra - tillykke med fangsten.<br />
Ses snart I kære og gæstfrie Bornholmere...<br />
<br />
Mvh båden PISCATOR
Bilag:

• Gæst
  • Gæst
16 år 9 måneder siden #1024628 af
Må give jer ret og god og hurtig reaktion fra bestyrelsen.Tilykke med fisken Flemming, men lad være med at rense den,har netop været til foredrag om agnfiskeri og tror det er den fisk jeg søger :))<br />
Hilsen Bo (Kongen)

• Gæst
  • Gæst
16 år 9 måneder siden #1024620 af
Tillykke Bo og Flemming med den flotte fisk

• Gæst
  • Gæst
16 år 9 måneder siden #1024616 af
Hvor herre bevars......<br />
<br />
Utroligt at vi ikke kan blive fri for disse missundelige og nidkære pistilenser, synd at de ikke melder ud og står ved hvad de frembringer af rygter, men det er vel også forståligt, for det var sikkert ikke kun min fod der fandt vej og i deres røv.<br />
<br />
Endnu engang tillykke Flemming, meeeeeen du skal som ikke føle dig sikker, jeg går herfra direkte ind på jeres hjemmeside og melder svigerfar, Merethe og mig selv på, for jeg ved jo du smed den "store" så den snupper en af os.<br />
<br />
Ses om ikke længe, ret ryggen Snowman, din fisk er flot, ja man går da ikke hjem gennem sidegaderne med sådanne et dyr.<br />
<br />

Tid til at oprette siden: 0.172 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer