vedr. FLEM...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
16 år 9 måneder siden #1024956 af
Besvaret af på emne vedr. FLEM...
Jeg opholder mig for tiden langt fra Danmark, men har fulgt debatten om Flemmings laks på dette forum.<br />
<br />
Først vil jeg ønske Flemming tillykke med den flotte fisk. Den er en fortjent flidspræmie med alle de timer han lægger på vandet - tillykke med det.<br />
<br />
Jeg er enig i, at rygter skal man undgå, og specielt de ondsindede af slagsen. Derfor vil jeg prøve at holde mig til fakta med udgangspunkt i den pressemeddelelse, som bestyrelsen i BTK har udsendt.<br />
<br />
Her kan man læse, at Flemmings makker blev tilmeldt bornholmerlaksen ved personlig henvendelse til næstformanden, et par timer før den flotte fisk blev fanget. Endvidere gøres opmærksom på, at tilmelding, indvejning m.v. er foregået lige efter bogen.<br />
Den "bog" der henvises til, må være reglerne om tilmelding skitseret på BTK hjemmesiden. Her fremhæves det, at tilmelding KUN kan ske ved bankoverførsel eller personlig henvendelse i DIBA, og at man sandsyligt først vil være registreret som tilmeldt et par bankdage efter indbetaling.<br />
<br />
Vi må være enige om, at reglerne gælder lige for alle, og specielt når der er så store præmier på højkant, må der ikke være nogen slinger i valsen.<br />
Hvis reglerne gælder mere for nogen end for andre, så er det måske netop grobund for rygtedannelse.<br />
<br />
Jeg mener derfor, at bestyrelsen måske skulle have klappet hesten lidt og kigget lidt indad, inden den hastede ud i bredere kredse med skarpe vendinger som "skændsel for trollingfiskeriet" og "at nogen burde skamme sig".<br />
<br />
Ihvertfald er det synd og skam, at Flemmings flotte fisk nu skal gøres til genstand for, hvorvidt korrekt tilmelding har fundet sted eller ej, og hvad dette måtte afstedkomme.<br />
<br />
Jeg kan desværre ikke deltage i den snarlige generalforsamling i BTK, hvorfor jeg har valgt at bringe mit indlæg her på forum, hvor diskussionen jo allerede er startet.<br />
<br />
Knæk og bræk <br />
<br />
/Søren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 9 måneder siden #1024722 af
Rart med reaktionerne, men vi tror faktisk ikke at det er fra vore egne medlemmer at de grimmeste rygter stammer, (dem om sverige), vi ved ikke hvor de kommer fra?......<br />
Vore egne medlemmer har vi så en anden, men konstruktiv debat med om nogle rent tekniske ting i reglerne, men det skal nok løse sig - tror vi. <br />
En fandens flot fisk var det i hvert fald, stor, blank og fed. <br />
113cm lang, tæt på 15cm bred og 19,21kg.<br />
<br />
Men som flere har skrevet, skal den nok blive slået.<br />
Jeg har i hvert fald tænkt mig at prøve............he he.<br />

• Gæst
  • Gæst
16 år 9 måneder siden #1024699 af
Her er et link til Flemmings flotte laks: <br />
bornholmstrollingklub.dk/bornholmerlaksen.htm

Tillykke med den!

• Gæst
  • Gæst
16 år 9 måneder siden #1024688 af
Også et tillykke til flemming fra Re-lax (tideligere Musen) med den flotte fisk, men hvor flot, der er ingen mål eller vægt opgivet? Hvor kan jeg evt finde det?<br />
Mvh Bo

• Gæst
  • Gæst
16 år 9 måneder siden #1024671 af
Da jeg har min gang på havnen i form af mit arbejde . Kan jeg bekræfte at flemmings fisk er REN. Flot fisk . Misundelse er en meget grim ting . Kære bornholmere accepter at han er en` af de bedste. Stort tillykke fra en der har set fisken . mens den endnu trak vejret. knæk og bræk Lars-ole

• Michael vindfeldt
  • Michael vindfeldt's profilbillede
  • Junior Member
  • Junior Member
Mere
16 år 9 måneder siden #1024656 af Michael vindfeldt
Besvaret af Michael vindfeldt på emne vedr. FLEM...
Sørgelig læsning<br />
Flemming det var en fand... fin fisk. Moderfisken napper jeg næste gang jeg er over, hvilket ikke skal vare længe.<br />
Det ender "sku" med at jeg er nødsaget til at tilmelde mig konkurrencen, om ikke andet så for underholdningsværdien.<br />
<br />
Enig med andres indlæg, fint at bestyrelsen fik spænt hjælmen og hurtig er kommet på banen.<br />
<br />
Bedste fiskehilsner<br />
<br />
Michael

Tid til at oprette siden: 0.184 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer