-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Hej alle. ...
Hej alle. ...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 9 måneder siden #1024232
af
hej Gert<br />
<br />
Må sige at det svar du fik er lidt kort.<br />
<br />
vil da lige sige at det er betrykkende at der er så eftertænksomme kammerater, der gider at give lyd fra sig når noget melder sig.<br />
<br />
Tommy Nordfalk plejer dog osse at give lyd fra sig hvis en båd ikke lever helt op til sin værdighed.<br />
<br />
mvh.<br />
Nicolai " M/S Tilgaard " Vallensbækhavn
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 9 måneder siden #1173838
af
Hej alle. vedr indlæg 7621.<br />
Jeg har prøvet at sende, en kommentar til det svar jeg fik tilbage.Men det er åbenbart mislykkes. Det kan godt værer at jeg måske er lidt nærtagen, (giv jeres mening ved at læse indlæget) Jeg mener at vi er i en klub, som prøver at fremme fællesskabet og hjælpe hinanden. Jeg opservere en båd (med vores mærke) ligge skævt i vandet(MEGET) og har set det 1 uge tidligere, ja også 14 dage tidligere, og tænker det kunne da godt være at man ikke lige har tid på denne årstid,til at komme på havnen, da det bliver tidligt mørk, men måske læser denne udemærket og meget oplysenet hjemmeside. Det jeg vil frem til er jeg ved hvad jeg har set,(En båd der lå ca 15 cm til bagbords side) var ikke alene,og ikke fuld. Jeg ville da gerne selv have besked hvis min båd var lidt syg og måske havde brug for lidt hjælp. Er der nogen fra klubben, som ikke vil have besked, når vors medlemme ser at en båd fra klubben trænger til hjælp.Så skulle vores rigig gode Webmaster måske ligge en side ind hvor man kan skrive sig på.<br />
UNDSKYLD DET SURE OPSTØD.<br />
MVH Gert
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Hej alle. ...
Tid til at oprette siden: 0.127 sekunder