-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Hej alle. ...
Hej alle. ...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 9 måneder siden #1024320
af
JKJ er ikke Tommy Nordfalk, men en Normalt meget godmodig kollega - Jørgen. Lidt tosset at "krydse klinger" på denne måde. At skrive hvad vi opfatter er en kunst,og i sær når man ser noget forskelligt. Fortsæt det gode arbejde - Gert. Jeg checker også både, men beder kun folk om at efterse båden - årsagene kan være mange og derfor GÆTTER jeg aldrig på årsagen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 9 måneder siden #1024317
af
jeg syndes at det er rigtigt dejligt når man for af vide om båden er ok, jeg har selv haft en båd der sank i tårbæk havn, og dette kunne være undgået hvis jeg haved tilset båden ofter, derfor tilser jeg min båd i helsingør mindst en gang om ugen og går som regl en tur til de både jeg kender selv om det lige tager ti minutter, men syndes samtidigt at det er en kammeratlig god gerning når man alligevel er der
<br />
<br />
jeg kan kun opfordre folk til at skrive deres tlf nr under deres bruger data, så når andre søger på deres bådnavn har de mulighed for at komme i en direkte kontakt, da ikke alle læser mail hverdag......<br />
<br />
mvh per
-
Henning Petersen
-
-
-
Elite Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
16 år 9 måneder siden #1024316
af Henning Petersen
Hej Gert.<br />
Jeg syntes at det Du gjorde var godt og bare forsæt med denne gode tendens.<br />
Fordi der er en i klubben der ikke kan svare ordenligt når man vil hjælpe skal jo ikke gå ud over alle andre. Jeg håber at vedkommende (JKJ) vil give en undskyldning i dette forum og evt. "lære" at formulere sig.<br />
Hilsen Team Krille.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 9 måneder siden #1024244
af
Hej John.<br />
Jeg er bestemt ikke ked af det. Det jeg gjorde var bestemt i en god mening.<br />
Jeg går tur på Vallensbæk havn hver uge, tjekker min båd og kikker på andres både. Hvis der er noget som jeg syntes er underligt ved en båd, prøver jeg at finde ejermanden. <br />
Måske jeg skal tage mit kamera med næste gang.<br />
<br />
Mvh Gert
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 9 måneder siden #1024243
af
Hej Nicolai.<br />
Tak for din respons,<br />
Mit indlæg var ment som oplysning/hjælp til den stakkels ejer af en Ørnvik 530<br />
med havneplads på bro J Vallensbæk havn om at kikke til sin båd, der var kun høfligt ment, han kan evt tjekke den aftegning som vandlinien har afsat. (Ca 15 cm forskel fra styrbord til bagbord). Jeg ved ikke om Tommy Nordfalk er lig med jbj,nu er det ikke mig der har fundet det navn (Tommy Nordfalk). Hvis det er ham ved jeg ikke om jeg har lyst til at give ham et par liter bensin hvis han er løbet tør. Beklager at jeg har det sådan. Hvis Tommy Nordfalk ikke er jbj er jeg ked af at dit navn opstår her. Hvis jbj er lig med Tommy er jeg ikke helt sikker på jeg ville være behjælpig med et par litter bensin ude på vandet. <br />
Hvis Tommy ikke har noget med den båd at gøre vil jeg give min undskyldning<br />
MVH Gert.<br />
<br />
Beklager at jeg har det sådan.
-
john rasmussen
-
-
-
Platinum Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
16 år 9 måneder siden #1024240
af john rasmussen
Hej Gert.<br />
Bliv ikke ked af det, det du gjorde var fint, hvis det var dårligt vejr<br />
eller hvad ved jeg, eller sodavandene, så tror jeg du gjorde det af en god mening. Var situationen en anden da ejeren kom til stede så var det da BARE GODT<br />
og når alt kommer til alt, så ville jeg da (hvis det var min)hellere komme en gang for<br />
meget end en gang for lidt. Det du gjorde var velment, og det var helt fint.<br />
Mvh John
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Hej alle. ...
Tid til at oprette siden: 0.180 sekunder