Er blevet ...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 11 måneder siden #1021720 af
Besvaret af på emne Er blevet ...
Som skrevet nedenfor, så hold dig fra Penns 68 North med mindre du bor klods op af en grejshop - for du ender i et byttehelvede. Øjerne går i stykker så let som ingenting. <br />
<br />
Som andre skriver er Edge Siege en super stang. På den er det bare toppen der er det svage punkt :-) Har måttet bytte min 2 gange nu. <br />
<br />
Har fornylig købt 2 Daiwa Superkenzaki (20-30 lbs og 30-50 lbs) - det er den letteste havstang jeg har haft i hånden til dato og det er kvalivare. Den har en fed aktion. Eneste minus er det forholdsvis lange baghåndtag i forhold til edgen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
16 år 11 måneder siden #1021719 af
Den forhandles også i Hvidovre sport, Jagt og Fiskerimagasinet og mener også jeg så den i en reklame fra sportcenteret Fiskeland.. Fantastisk stang til prisen..<br />
Brian

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
16 år 11 måneder siden #1021716 af
hvad jeg ved er der kun en længte på dem og der er7,6fod og tror alle grej handler har dem men ikke sikker ved jan og bo inde i kbh ham dem hjemme... og du kan fiske med alt mellem 200-600 gr på den stang

• Gæst
  • Gæst
16 år 11 måneder siden #1021715 af
Never mind. Google er din ven.. c")

• Gæst
  • Gæst
16 år 11 måneder siden #1021714 af
Hvem forhandler dem? Og hvad længde skal man købe? <br />

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
16 år 11 måneder siden #1021711 af
vil jo mene at en 24 lp egde er den rigtige stang til alt.... har du læst det links der er længer nede fra havfiskeren det kan du læse om den og det sige alt om den stæng

Tid til at oprette siden: 0.164 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer