Er blevet ...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 11 måneder siden #1021741 af
Besvaret af på emne Er blevet ...
Nu er der jo en del religion i disse valg, derfor vil jeg skrive trods det at dit er gjort... Du kan jo stadig få pengene tilbage !<br />
<br />
Mit ultimative valg vil klart være en Penn Prion 8´ 20lbs.<br />
Bruger stangen på sundet til buletorsk, i Norge til helleflynder og i Mexico til sailfish, dorado mv.<br />
Den stang klarer alt !!<br />
Jeg er ikke typen som passer meget på mine stænger, de får bank i småbådene. Alligevel har jeg i løbet af de 6 år jeg har fisket med dem (har købt 5 stk i 20+30lbs) kun knækket en enkelt og aldrig haft problemer med hverken øjer eller hjulholder.<br />
Den stang holder 1000% !!<br />
<br />
Mvh Nikolaj Hjorth, TEAM SVINET

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
16 år 11 måneder siden #1021732 af
Har været i Hvidovre sport, hvor jeg købte en Imax 48lbs. Må sige den er helt afsindig let og lækker. Glæder mig meget til at hive en måler til overfladen med den ;-)<br />
<br />
Og som altid var rådgivningen genial. ;-)

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
16 år 11 måneder siden #1021728 af
hvad er det for nogle modeller?????

• Gæst
  • Gæst
16 år 11 måneder siden #1021727 af
Der er nye modeller på vej, så jeg ville da lige vente og se og i mellemtiden bruge en af de gamle.<br />

• Gæst
  • Gæst
16 år 11 måneder siden #1021724 af
så tag en 48 pund - den knækker ikke - og så slipper du for at se på den "slasketop" når man står og hiver i en 500gr pirk! Jeg har også set toppe på pirkestænger knække - men det er ofte efter 3-4 uforsigtige nedfiringer hvor stangen sænkes for hurtigt og en lineløkke fanger 2'end øverste øje. MEN "den farligste" er med Siege stangposerne, hvis spidsen pakkes i samme ende som bundstykket - så er der en mulighed for at få ca 5cm fra topøjet fri af bundstykket - og derfor opbevaring af stangen stående på topøjet indtil næste tur ;-)<br />
Løsning: VEND toppen eller sy løbegangen til bundstykket kortere sådan at toppen beskyttes. ALTernativ- køb en 48 pund - for der behøver man ikke at vende toppen for at beskytte den ved bundstykket ;-)<br />
<br />
Har i øvrigt i foråret købt dem som 8,6" 12-22pund trolling stænger - det er også en kanon fed downrigger stang ;-)

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
16 år 11 måneder siden #1021722 af
har du ikke haft knækket nogle og arbejder på tur bådene og detr har jeg ikke set nogle der er gået i stykker

Tid til at oprette siden: 0.166 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer