-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Er blevet ...
Er blevet ...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 11 måneder siden #1021741
af
Nu er der jo en del religion i disse valg, derfor vil jeg skrive trods det at dit er gjort... Du kan jo stadig få pengene tilbage !<br />
<br />
Mit ultimative valg vil klart være en Penn Prion 8´ 20lbs.<br />
Bruger stangen på sundet til buletorsk, i Norge til helleflynder og i Mexico til sailfish, dorado mv.<br />
Den stang klarer alt !!<br />
Jeg er ikke typen som passer meget på mine stænger, de får bank i småbådene. Alligevel har jeg i løbet af de 6 år jeg har fisket med dem (har købt 5 stk i 20+30lbs) kun knækket en enkelt og aldrig haft problemer med hverken øjer eller hjulholder.<br />
Den stang holder 1000% !!<br />
<br />
Mvh Nikolaj Hjorth, TEAM SVINET
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 11 måneder siden #1021732
af
Har været i Hvidovre sport, hvor jeg købte en Imax 48lbs. Må sige den er helt afsindig let og lækker. Glæder mig meget til at hive en måler til overfladen med den
<br />
<br />
Og som altid var rådgivningen genial.
-
-
-
Gæst
-
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 11 måneder siden #1021727
af
Der er nye modeller på vej, så jeg ville da lige vente og se og i mellemtiden bruge en af de gamle.<br />
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 11 måneder siden #1021724
af
så tag en 48 pund - den knækker ikke - og så slipper du for at se på den "slasketop" når man står og hiver i en 500gr pirk! Jeg har også set toppe på pirkestænger knække - men det er ofte efter 3-4 uforsigtige nedfiringer hvor stangen sænkes for hurtigt og en lineløkke fanger 2'end øverste øje. MEN "den farligste" er med Siege stangposerne, hvis spidsen pakkes i samme ende som bundstykket - så er der en mulighed for at få ca 5cm fra topøjet fri af bundstykket - og derfor opbevaring af stangen stående på topøjet indtil næste tur
<br />
Løsning: VEND toppen eller sy løbegangen til bundstykket kortere sådan at toppen beskyttes. ALTernativ- køb en 48 pund - for der behøver man ikke at vende toppen for at beskytte den ved bundstykket
<br />
<br />
Har i øvrigt i foråret købt dem som 8,6" 12-22pund trolling stænger - det er også en kanon fed downrigger stang
-
-
-
Gæst
-
16 år 11 måneder siden #1021722
af
har du ikke haft knækket nogle og arbejder på tur bådene og detr har jeg ikke set nogle der er gået i stykker
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Er blevet ...
Tid til at oprette siden: 0.169 sekunder