Okuma magd...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 2 uger siden #1021182 af
Besvaret af på emne Okuma magd...
Køb 7000 Syncro brugt af Bo på denne side - 500kr pr stk er en OK pris. og jeg er sikker på han kun sælger fordi han har købt dem med linetæller ;-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 2 uger siden #1021181 af
Så synes jeg ikke, at jeg kan lade være med at anbefale ABUs nye 7000i som både har linetæller og Lever Drag i håndtaget:<br />
<br />
www.marinetorvet.dk/visprodukt.asp?ProduktID=398

<br />
Jeg var ude og prøve det for et par dage siden og det kører bare perfekt. Syncro funktionen i håndtaget er genial, når en stor fisk pludselig gerne vil afsted (desværre blev det ikke til blankfisk denne gang, men det virker også på torsk :-))

• Gæst
  • Gæst
17 år 2 uger siden #1021173 af
Hej Alle<br />
<br />
Jeg ved godt at det ikke er et tællerhjul men jeg kan ikke lade være med at bringe mine ynglingshjul til trolling på banen. Jeg bruger Shimano´s Charter special i st 2000 jeg er helt pjattet med dem af 2 grunde 1 de har lever drag bremse og 2 knarren larmer ad he..... til så man er hurtigt klar over et hug.<br />
<br />
En vandring af lineføren er ca. 5m.<br />
<br />
Jeg har prøvet tællerhjul men jeg synes ikke at det er så stor en fordel at jeg vil undvære Lever drag.<br />
<br />
Bare et lille alternativt pip<br />
<br />
Erik --- Kamara

• Gæst
  • Gæst
17 år 2 uger siden #1021168 af
Tak for indlæggene. Spec. det med flere fisk til os andre har vist fået ham på andre tanker ;-).<br />

• Gæst
  • Gæst
17 år 2 uger siden #1021165 af
Hej nu der bliver snakket om hjul hvad gør i med det lille dæksel som holder fjeder + skive på plads det bliver ved med at skrue sig selv løs når man har trollet noget tid (ender med det ryger over bord en skønne dag) .<br />
ps. det er daiwa sg47lca. Har også problemer på gl 300 så jeg går ud fra det kan være et problem på de fleste hjul<br />
har overvejet blød lochtight eller en strimmel paktape hvad siger i ?<br />

Mere
17 år 2 uger siden #1021164 af Steen Højager
Besvaret af Steen Højager på emne Okuma magd...
Hej <br />
Har nu haft 14 stk Daiwa SG47LC i 11 år og de har aldrig været skyllet, smurt eller på anden måde været passet. Det er bestemt ikke noget, jeg er stolt af, men alle hjul kører stadig upåklageligt, tæller virker og alt er iorden. Dog er der een eneste anke - nemlig at selve håndtaget er af en lidt for dårlig aluminiumslegering, og derfor irrer. Håndtagene kan købes løse til en lille 200,- kr seddel pr. stk, men mine er skiftet ud med et laserudskåret rustfrit i 2 mm stål. Hvis nogen skulle være interesseret, har jeg stadig nogle i overskud, som kan erhverves for en 20'er pr. stk. Greb og modvægt skal flyttes med over på det rustfri, hvis man går igang med udskiftning.<br />
Mvh. Steen

Tid til at oprette siden: 0.194 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer