-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Okuma magd...
Okuma magd...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 2 uger siden #1021163
af
Jeg købte i for fire år siden 6 stk Okuma Magda til trolling. I løbet af det første år måttte jeg bytte de tre pga defekt bremse. Nu er samtlige hjul gået i stykker, dvs. 9 Okuma hjul, hvor bremse, linetæller og indre dele er stået af.<br />
<br />
Så det kan være dyrt at spare.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 2 uger siden #1021162
af
Hej Poul-Erik<br />
<br />
Fredrik har fuldstændig ret, det kan godt være at din ven syntes prisen er for høj med Daiwa hjul, men de andre er køb, brug og smid væk.<br />
<br />
Har gennem årene set så mange der købte dette bras, med flere mistede fisk pga bremserne, ja nogle kørte simpenhen fast under fighten.<br />
<br />
Så lad ham bare spare, så bliver der flere fisk til os andre, nej spøg til side, ham skal og må kun købe: Daiwa, ABU eller Shimano og hvis han vil spare penge kan han jo købe brugt.<br />
<br />
held & lykke<br />
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 2 uger siden #1021155
af
det er lidt synd for ham på tica hjulne går line tæleren i stykker på nogle af mine enda på første tur okumaerne er der lidt knas i lejerne og ikke den bedste bremse så prøv evt de små daiwia eller dem brugt i går blev der solgt 4 på auktion i ssk for ca.200 kr stk skriver kun dette pga egne erfaringer
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 2 uger siden #1173204
af
Okuma magda vs Tica. Har en fiskekammerat der skal invistere i tællerhjul. Han overvejer Okuma Magda eller Tica. Hvad ville I vælge ??? Han er IKKE interesseret i Daiwa mm., der er for dyre til hans brug.
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Okuma magd...
Tid til at oprette siden: 0.157 sekunder