Okuma magd...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 2 uger siden #1021163 af
Besvaret af på emne Okuma magd...
Jeg købte i for fire år siden 6 stk Okuma Magda til trolling. I løbet af det første år måttte jeg bytte de tre pga defekt bremse. Nu er samtlige hjul gået i stykker, dvs. 9 Okuma hjul, hvor bremse, linetæller og indre dele er stået af.<br />
<br />
Så det kan være dyrt at spare.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
17 år 2 uger siden #1021162 af
Hej Poul-Erik<br />
<br />
Fredrik har fuldstændig ret, det kan godt være at din ven syntes prisen er for høj med Daiwa hjul, men de andre er køb, brug og smid væk.<br />
<br />
Har gennem årene set så mange der købte dette bras, med flere mistede fisk pga bremserne, ja nogle kørte simpenhen fast under fighten.<br />
<br />
Så lad ham bare spare, så bliver der flere fisk til os andre, nej spøg til side, ham skal og må kun købe: Daiwa, ABU eller Shimano og hvis han vil spare penge kan han jo købe brugt.<br />
<br />
held & lykke<br />

• Gæst
  • Gæst
17 år 2 uger siden #1021155 af
det er lidt synd for ham på tica hjulne går line tæleren i stykker på nogle af mine enda på første tur okumaerne er der lidt knas i lejerne og ikke den bedste bremse så prøv evt de små daiwia eller dem brugt i går blev der solgt 4 på auktion i ssk for ca.200 kr stk skriver kun dette pga egne erfaringer

• Gæst
  • Gæst
17 år 2 uger siden #1173204 af
Okuma magd... blev oprettet af
Okuma magda vs Tica. Har en fiskekammerat der skal invistere i tællerhjul. Han overvejer Okuma Magda eller Tica. Hvad ville I vælge ??? Han er IKKE interesseret i Daiwa mm., der er for dyre til hans brug.

Tid til at oprette siden: 0.157 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer