Jeg var id...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 1 måned siden #1020371 af
Besvaret af på emne Jeg var id...
Samme her.<br />
Ses desværre alt for ofte denne fom for fiskeri.<br />
mvh<br />

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
17 år 1 måned siden #1020367 af
Jeg skriver nummeret ind i mobilen og så bliver de anmeldt næste gang jeg møder dem og de er igang med at svinefiske.<br />
<br />
Tak for hjælpen.

• Gæst
  • Gæst
17 år 1 måned siden #1020365 af
Ring på fiskerikontrollens døgnvagt på 72 18 56 09. De sender anmeldelsen videre til rette afdeling og hvis de har kontrollører i området, så kan de måske fange dem med poterne i kagekassen.

• Gæst
  • Gæst
17 år 1 måned siden #1020363 af
Der gik noget galt.<br />
<br />
Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

<br />
<br />
fiskeridirektoratet 72 18 56 00<br />
<br />

• Gæst
  • Gæst
17 år 1 måned siden #1020362 af
Okay.<br />
Hold da op. <br />
Jeg syntes, at du skulle melde det til fiskerikontrollen!<br />
Du kunne jo evt. sende dem en mail i Roskilde og sende billedet med. Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

<br />
Du kunne jo også ringe til fiskeridirektoratet 72 18 56 00. Og bede om, at snakke med en kontrollør i Roskilde, der har med sådanne ting, at gøre.

• Gæst
  • Gæst
17 år 1 måned siden #1020361 af
Jonas du skriver vager haha Nej det brugte disse gutter ikke, det var sprinkler bøtter. Man kunne jo komme til at tro at det ikke var helt efter foreskrifterne. Samtidig kunne jeg se, at alt hvad der var på, kom op i båden. Det var ål der ikke var længere end hans hænder, så med mindre han havde meget store hænder holdt de ikke målet. I mine øjne svare det til at jeg tog ud om sommeren med mit jagtgevær og begyndte at skyde ællinger. Fyg for pokker. Har netop fået at vide at disse gutter har fået konfiskeret deres garn i Lejrevig i foråret, da de blokerede åløbet med deres garn.

Tid til at oprette siden: 0.252 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer