Jeg var id...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 1 måned siden #1020450 af
Besvaret af på emne Jeg var id...
Hvordan gradbøjer man meter? Hedder det virkelig 1 met og 2 meter? Hvad så med 1000 met ? ? ? DER ER INGEN MET, DER ER KUN METER. LOGIK FOR HØNS.<br />
kNÆK & BRÆK, VALKYRIEN.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 1 måned siden #1020385 af
man kan jo ikke se hvem det er, men skriv til web-master

• Gæst
  • Gæst
17 år 1 måned siden #1020381 af
Da jeg er blevet gjordt opmærksom på at man skal have tilladelse til at vise andre på nettet, vil jeg gerne bede moderator om at slette det billed jeg har vedhæftet af de 2 fiskere. Tak for hjælpen.

• Gæst
  • Gæst
17 år 1 måned siden #1020379 af
Nu skal i bare høre. Jeg er lige blevet ringet op af sønnen til den ene af disse fiskemænd. Han mente bestemt ikke at hans far havde fisket ulovligt og han havde heller fået konfiskeret garn! Så må vi jo så tro på det. <br />
Jeg kan så konkludere at de har ca 3,5 m imellem krogene, ellers kan det jo ikke lade sig gøre at have en streng på 2,2 kilomet som jeg har målt afstanden til via garmins elektroniske kort. Da jeg forelage at det var meget små ål de tog ombord på båden fik jag at vide at sådan var det, når man fiskede med ålekroge, så var ålen ofte død når man hentede krogene ind, så var der ingen grund til at smide den ud igen og ofte blev de først smidt ud igen når de kom i havn. Jeg spurgte så hvilken mening han mente at fiskerikontrollen ville have til at de havde undermålere i deres båd og om han mente at forklaringen om at de alligevel var døde da de blev taget op af vandet på kroge ville holde. Dette var der ikke noget svar på. Her tænker jeg så. Da jeg gik i skole fik jeg at vide at ålen var en varmblodsfisk og altså en fisk der kunne føle smerte! Er det forsvarlligt at fiske med ålkroge når disse ikke bliver kontrolleret for fisk mindst 1 gang i timen? jeg troede at man som både lystfisker og jæger var forpligtet til at sørge for at det vildt vi skyder eller fanger bliver aflivet hurtigst muligt.<br />
<br />
Men som sagt fiskede de ikke ulovligt og så ved vi det?<br />
<br />
Forresten fortalte han at han havde set et billed af mig så han ville kunne genkende mig hvis vi mødte hinanden på fjorden. Og så!!! Håber han har kaffe med og helst uden sukker :-)

• Gæst
  • Gæst
17 år 1 måned siden #1020377 af
i kan ringe på nummeret til døgnvagten alle ugens dage, uanset tid på dagen, som sagt der er døgnbemanding.

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 1 måned siden #1020373 af
når i sætter et link eller en email adresse ind her på siden, så sørg for, at der er et mellemrum efter link/email før i bruger andre taster, gælder også linieskift med enter tasten, Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

fiskeridirektoratet 72 18 56 00 <br />
så bliver linket/email adressen vist korrekt.

Tid til at oprette siden: 0.187 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer