Står for ...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 1 måned siden #1019998 af
Besvaret af på emne Står for ...
Hvad med denne ! Har selv 175 eren og den sparker røv. også til trolling.<br />
www.unisafe.dk/default.asp?mode=cmsview&page=733&page2=957

<br />
Mvh

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
17 år 1 måned siden #1019997 af
Nu har jeg set Holbæks 150 hk'er men er det nok???Den er godt nok 20000 billigere end den jeg har set på,men kan det betale sig at spare.

• Gæst
  • Gæst
17 år 1 måned siden #1019993 af
Hej John<br />
<br />
Long time now see<br />
<br />
Jeg vil lige sige som de andre, tag 175 Hk selvom prisen er lidt højere, du vil spare meget brændstof så den tjenes hurtigt ind.<br />
Som du ved var 11'ren kun bestykket med en 90 Hk og vi valgte at sætte en 140 Hk på, hvilket betyder vi kun går ca. 3800 o/min for at sejle 22-24 knob.<br />
<br />
mvh<br />
<br />

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 1 måned siden #1019982 af
Holbæk har 150'eren til 79995 for tiden..

Mere
17 år 1 måned siden #1019979 af Allan Nielsen
Besvaret af Allan Nielsen på emne Står for ...
Hej John igen<br />
<br />
Havde lige overset du skrev brugt det ændrer jo situationen en del, men held og lykke med motorkøbet alligevel.<br />
<br />
Mvh. Allan

Mere
17 år 1 måned siden #1019978 af Allan Nielsen
Besvaret af Allan Nielsen på emne Står for ...
Hej John<br />
<br />
Var jeg dig ville jeg slet ikke overveje en DF 140, dels fordi det "Kun" er en tunet DF 115 og den båd du har kræver noget maskine da den har V bund helt ud agter, hvilket gør den pløjer lidt indtil den er ude af vandet.<br />
Og kigger du på feks en DF 140 sammenlignet med en DF 150 er der allerede der himmelvid forskel da den store har 900 kubik mere og kun vejer 25 kg mere, og prisen på disse 2 motorer er stort set ens når man tager højde for at den store er født med skillerelæ til 2 batterikredse samt stål skrue og prisen er kun godt 6000 kr mere. og det skal lige nævnes at DF 150 og 175 er ens maskiner bortset fra den store har varabel ventilstyring.(VTEC)<br />
Så hvis det er pengene det kommer and på ville jeg vælge DF 150 og er det ikke det så tag den store DF 175 den er omkring 10 tusind dyrere, men vil umiddelbart mene DF 150 gør det fint, har selv lige købt en sådan maskine dog er den ikke monteret endnu.<br />
<br />
Håber du blev lidt klogere af ovenstående ellers kan du jo give et ring.<br />
<br />
Mvh. Allan (Simone)

Tid til at oprette siden: 0.198 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer