Hvis den v...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 1 måned siden #1020121 af
Besvaret af på emne Hvis den v...
den vejede 16 kg ved vægten i havn endnu en gang tillykke se foto på simris hjemmeside under dagbogen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
17 år 1 måned siden #1020118 af
15 kg LAKS fanget i Simris her til middag ved Thorshul på dipsey med en popcorn i grizzly blink der blev også fanget 2 stk sild oppe i 40 fod fejl kroget Det var Team Johanna der var den lykkelige <br />
John har fanget yderligere en mindre laks fra morgen stunden også på dipsey<br />
efter at have fisket i 16 dage uden en eneste på dipsye<br />
Stort Tillykke <br />
Bo TICA

• Gæst
  • Gæst
17 år 1 måned siden #1020111 af
De viste agn havde alle laks på samvitigheden ;-)

• Gæst
  • Gæst
17 år 1 måned siden #1020110 af
Her er de agn jeg brugte
Bilag:

• Gæst
  • Gæst
17 år 1 måned siden #1020109 af
3 dage i Simrishavn af TICA <br />
<br />
Ja så har jeg været i Simris i 3 dage og det var rigtigt godt, ;-) <br />
<br />
Fiskeriet tirsdag blev kun til en halv dag og gave kun en del Torsk i mindre udgaver<br />
<br />
Onsdagen startede rigtige godt jeg sejlede ud til Ruski og satte kursen mod Nappen og inden for 30 min havde jeg fanget 2 mindre laksefisk som dog røg retur med et fromt ønske om at de skulle byttes til noget større men der skete ikke mere resten af dagen vedr. laksefisk<br />
<br />
Heldigvis havde flere af de, andre både mere held med deres lakse fiskeri <br />
<br />
Torsdag var vi 3 både der ville prøve at fiske et andet sted og uden alt for mange torsk<br />
Så vi blev enig om at prøve området 55, Thors hul og mod davids banke ved Bornholm<br />
De 2 andre både ”jens ” og ”Johanna” var tidligt ude og ”Johanna” kunne fortælle at han havde fanget en lille laks i 75 fod på flasher / den stive og der var som olie på vandet <br />
Jeg satte kursen og lige nord for 55 fik jeg sat den ene side og straks efter fik jeg bid og en laks lavede en masse krumspring ude bag både i det blanke vand flot syn det blev en 4 kg<br />
Den blev også fanget i 75 fod på et pirat blink.(Lilla hvid og rød)<br />
Jeg snakkede med de andre og Jens gik inde i samme område bag min båd og straks efter fik han en laks også i samme størrelse<br />
Vi fortsatte mod thorshul og her fik jens en stor laks på som dog ikke ville med ind over kanten i hans båd og væk var den (plus 10) <br />
Johanna var komme ned ved Davids banke og her fik han en laks til og på vejen til over trafikken fik han en laks til <br />
Jeg lagde mig ved siden af ham og vi sejlede par løb op mod langegrunden da vi nåde 55er<br />
Fik jeg et frisk udløb og en vild laks der væltede sig rundt i overfladen taget på en flasher / den stive i 75 fod <br />
<br />
Mellem alle de fine laks, kede vi os ikke for vi rensede grej for små torsk det meste af dagen og til sidst satte vi kun stænger fra over fladen og ned til 75 fod og lige meget hjalp det <br />
<br />
Det var faktisk kun nede ved Thors hul & Trafikken der var torske frit område <br />
<br />
På nær en laks så blev de 6 laks fanget i 75-80 fod vist på downrigger udstyrets tæller så reelt er de taget lidt højre oppe i vandet (65 – 70 fod) selv om vi brugte 7 kg lodder af den flade model <br />
<br />
Tak til Johanna og Jens for et par god dag på vandet.<br />
<br />
Hilsen Bo TICA<br />
Bilag:

• Gæst
  • Gæst
17 år 1 måned siden #1019980 af
Nej jeg har været over at spise hos Team Johanna der forøverigt fangede 2 laks i dag ,jeg kunne desværre ikke fange laks i dag men det var der heldigvis andre der kunne, der blev fanget ca 4-5 stk op til 5 kg og en enkelt på ca 9 kg<br />
Bo TICA

Tid til at oprette siden: 0.237 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer