Hvis den v...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 1 måned siden #1020406 af
Besvaret af på emne Hvis den v...
vi startede med at fiske i simris og bornholm i en Kegnæs 470 HE næsten som din så du kan godt fiske der over i din bare vejret er til det<br />
K&B<br />
Allan

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 1 måned siden #1020405 af
Jeg var også derovre. Inviteret af Lars Buch i hans kæmpe foliebakke af en båd. Hehe hans egne ord. :-)For en i dælen den er fed sådan en mcclay 720. <br />
Første gang nogensinde jeg skulle prøve kræfter med Simris og østersøens berømte laks. Det gav 2 stk. på 3 og 3,5 kg om lørdagen hvor vi i alt fangede 3 laks. Lars fik en på ca. 5 kg. Vi rundede dagen af med et dobbethug hvor min 3,5 kg og lars 5 kg kom indenbords. Vi smed yderligere 3 stk så hug var der nok af. <br />
Søndag var ganske rigtigt som det døde hav. Vi tog ud kl 8 og var inde igen kl 15 uden så meget som et eneste hug. Men en fed første tur for mig var det. <br />
Nu er jeg jo så bare på den. Måske skulle man aldrig have sagt ja til den tur for med 2 laks på sin første tur så er jeg hooked. Jeg lover jer for jeg skal have mig en større båd meget snart :-)

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 1 måned siden #1020404 af
Ups glemte lige at Lars fik dags Mini Tarpon ;-)
Bilag:

• Gæst
  • Gæst
17 år 1 måned siden #1020402 af
Ja så har jeg været i simris og det gik ganske godt om lørdagen med fint vejr og 2 laks i båden 6,5 + 2,5 kg; lars posten fik 3 fisk i båden med den størreste på ca 9,5 kg til hans makker Jesper <br />
Vi var omkring 20 både ude og jeg tror snittet af antal fisk var ca. 2 pr båd<br />
Men Søndag startede med godt vedr. vejret og der kom en 2-3 laks ind i de andres både mens vejret var godt, men resten af dagen blæste det en del og vandet var som tømt for både torsk og laks. de havde måske flyttet sig i forhold til de pladser de havde gået på det kunne nok skyldes at strøm og vind havde vendt 180 grader<br />
Jeg havde Lars posten og Jesper med på min båd om søndagen, vi var ikke heldige den dag men havde en rigtig hyggelig tur alligevel. <br />
<br />
De agn der gav fisk var for det meste i grønne og gule farver og de blev taget henholdvis fra 70 til 100 fod og for vores vedkommende var det blink og apex der gav fisk.<br />
<br />
Men husk at følge med på simrishavns hjemmeside her skriver jan så tit han har mulighed for det og der er noget at skrive om <br />
Bo TICA<br />

• Gæst
  • Gæst
17 år 1 måned siden #1020259 af
Med den vejrudsigt for den kommende week-end så bliver det simris tur igen fra fredag aften til søndag og der er stadig vilde rygter om mange og større laks <br />
Bo TICA<br />

• Gæst
  • Gæst
17 år 1 måned siden #1020160 af
I dag fik Team Johanna 2 laks 7 kg ved Thors hul og 3,5 kg ved nappen og farverne på blinkene til begge laks var grønne et NK blink og et Grizzly blink<br />
Bo TICA

Tid til at oprette siden: 0.191 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer