-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Er der nog...
Er der nog...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 3 måneder siden #1018812
af
Hej Flemming. Jeg var 6-7 timer på bugten i søndags. Startede ud på Juels Grund og tog en fin havørred på godt et kilo. Gul/orange apex på dipsy'en. Dernæst Akvariet, Tudemarie og nærliggende områder i den lidt nordligere ende. Her var der en del hornfisk i x-large men det var ikke lige det jeg var kommet efter. Dernæst retur til Køge via Prikken, men altså uden flere havørreder. Fiskede i flere dybder med næsten alt i grejboksen, så det var lidt magert, men vandtemp. også stadig ca 19 grader.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 3 måneder siden #1172762
af
Er der noget at komme efter i køge bugt på nuværende tidspunkt? Eller sagt på en anden måde: Hvad er der at fange i køge bugt på dette tidspunkt af året og ca hvor skal man forsøge sig, samt hvilken dybde? Jeg må jo se at få det lært så jeg kan følge lidt med
<br />
<br />
Er der bedre i storebælt lige nu? Syntes de fleste indlæg omhandler torsk nord for pylonerne, hvad ellers er der at komme efter i storebælt og igen hvor?<br />
<br />
Med venlig hilsen<br />
<br />
Flemming Lydersen<br />
Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Er der nog...
Tid til at oprette siden: 0.131 sekunder