-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Hvad med a...
Hvad med a...
-
Thor Ankerstjerne www.teamthor.dk
-
-
-
Elite Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
17 år 2 måneder siden #1019318
af Thor Ankerstjerne www.teamthor.dk
Hej Bo, det går jo godt dernedaf. Jeg fik en melding igår fra min mester, de har været der fra søndag og har kun fisket i 3 timer mandag. Det blæser og blæser og ser ikke godt ud de næste dage. Mvh Thor
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 2 måneder siden #1019316
af
Ulven er nået til Regensburg her lørdag kl 11.47 og er på vej til Passau. Det går godt bilen er i et stykke. (P.s. skulle lige se om det virker fra den tyske motorvej) Go Go Gadget<br />
Et hyl fra Ulven
-
Keld Nørgård Jensen
-
-
-
Senior Member
-
Mindre
Mere
-
-
-
-
17 år 2 måneder siden #1019303
af Keld Nørgård Jensen
Så er Ulven på vej der ned af til Kroatien ( Bo Stoldborg )<br />
<br />
Hilsen Hjulben<br />
-
Keld Nørgård Jensen
-
-
-
Senior Member
-
Mindre
Mere
-
-
-
-
17 år 2 måneder siden #1019296
af Keld Nørgård Jensen
Jeg kører lørdag morgen D.15-09 ,jeg har bestilt godt vej i uge 38. Samt en masser stor fisk.Vi ses der nede.<br />
Hjulben.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 2 måneder siden #1019295
af
Vi kører lørdag kl 0500 så vi ses dernede. Håber såsandelig også materiellet holder .... gider ikke holde et sted i sydtyskland. Det har været skodvejr dernede i et stykke tid men der kommer 30 grader og svage vinde fra nu af... hehe gi den gaz.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 2 måneder siden #1019278
af
Har lige checked lidt op på apartment situationen i Jezera, det ser ud til at der stadigvæk er en del lejlighder som er lejet ud, specielt dem som jeg er på udkig efter. Og mange af dem som jeg har talt med nævner konkurrencen i uge 39 men det er jo først om to uger. Ellers må jeg sige at det lolale turistburo har været hjælpsom, de ringede uopfordret efter jeg hade talt med en af de lokale, på mit "udemærkede" skole tysk.<br />
Men mon ikke vi finder noget på søndag, vi kører imorgen (fredag) eftermiddag, så vil jeg håbe bilen holder efter vi nu har fået ny generator må det være noget andet som går i stykker denne gang men hvad ?.<br />
Ellers nogen som har hørt hvordan fiskeriet er fortiden ?.
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Hvad med a...
Tid til at oprette siden: 0.223 sekunder