Hvad med a...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 1 måned siden #1019917 af
Besvaret af på emne Hvad med a...
Thomas fik du de billeder som jeg sendte ?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
17 år 2 måneder siden #1019750 af
Hjemme igen, jeg kunne godt have brugt bare en uge mere.<br />
Skal på business rejse som det heder sig og er først hjemme igen onsdag aften, hvor jeg er klar til udveksling af billeder(Thomas) osv.<br />
Ellers håber jeg vi ses igen til næste år og jeg håber at der stadigvæk er tun til den tid, og at purse seiner'ne (Not fiskerne) ikke har taget ravl og krat.

• Gæst
  • Gæst
17 år 2 måneder siden #1019742 af
Bo Stolborg. Fedt du har skrevet så meget her på siden. Du har taget nogle gode billeder som jeg ski.... godt kunne tænke mig nogle kopier af. Kunne du ikke ringe til mig, så vi lige kunne lave en bytter eller noget ! ! ! ! <br />
tlf: 20646777 Tomas.....team Tomasen ( ikke Tomaten ) haha
Bilag:

• Jens Grizzly Gøth
  • Jens Grizzly Gøth's profilbillede
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
17 år 2 måneder siden #1019700 af Jens Grizzly Gøth
Besvaret af Jens Grizzly Gøth på emne Hvad med a...
Ja Så holder båden igen hjemme. Turen i år var vejrmæssigt en stor skuffelse vi havde på 3 uger 4 dage med storm og temp. under 12 grader 7 dage med bare alm. for meget vind og 6 dages fiskeri men hvilket fiskeri jeg har ikke fra vi var 1 gang i 2002 oplevet så mange fisk vi havde kontakt med 11 fisk og havde 7 ved båden hvoraf 3 blev genudsat så vi havde mængde mæssigt det bedste fiskeri af alle også de lokale. Tilsammen med Rene Letvad der fik 5 tun fik Croaterne rigtig røvfuld det det blev de lidt sure over.Det gode fisker skyldes at ingen af de 70 både med tuncowboys har måtte fiske siden 1 juli og resten af året.<br />
ellers ser det ikke godt ud for tunbestanden snitvægten er de sidste 6 år faldet fra ca.85 kg til faretruende 45 kg. En tun skal nemlig veje ca. 45 kg før den kan gyde med et fortsat halvårligt fiskeforbud har bestenden stadig en chance ellers er der ikki noget at komme efter om 3 år.<br />
Til alle der er der nede eller er kommet hjem eller påtænker at tage derned næste år så syntes jeg at vi skulle lave en aften i klubben til at checke grej eller få råd om grej køb, lære at tackle sine forfang, det må da være ærgerligt at have brugt dyre penge på det rigtige grej og penge på turen når man ikke ved hvordan man skal fiske , binde tacklinger håndtere fisk og OSV

• Gæst
  • Gæst
17 år 2 måneder siden #1019697 af
Ja så er vi hjemme igen efter en hård køre tur 2 dage fiskeri 4 tun i båden <br />
2 bluefin tuna ca 20 kg og 32 kg og 2 albercore 10 og ca 14 kg vil lige takke Grizzly for en fed tur det var den fedeste fight jeg har prøvet og så var det "KUN" en stege tun :D det kan varmt anbefales vi skal der ned igen til næste år !!<br />
<br />
billed kommer senere !!<br />
tak for god hygge allesammen :D

• Gæst
  • Gæst
17 år 2 måneder siden #1019672 af
Hej Bo ! Tak for nogle gode opdateringer. Det var sjovt at følge med i de gode fangster :-) Tillykke med dem de var fanme gode ! <br />
<br />
MVH Johnny

Tid til at oprette siden: 0.206 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer