Hvad med a...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 2 måneder siden #1019557 af
Besvaret af på emne Hvad med a...
Du må fange en tun om dagen pr. fiskelicens. og den skal veje 30 kg eller derover. Det er ihvertfald sådan jeg har forstået det.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
17 år 2 måneder siden #1019556 af
UPS undskyld til Tine.<br />
Nåede ikke på igår aftes da Keld (hjulben) kom til Jezera, se billed.<br />
Igår blev der landet efter mine informationer 30 & 45 kg af Olav & George.<br />
Grizzly hvade en albacore(tror jeg nok jeg hørte) 10 kg som de satte ud igen.<br />
Det ser ud til at vi for en fiske dag mere idag.<br />
Strømmen er lige nu gået i Jezera, så Keld kan ikke få båd licens før der kommer strøm tilbage, så han er lidt som en flue i en flaske, men strømmen kommer nok snart igen, det plejer den.<br />
Jeg tale med havnefogen i Tisno som fortalte at jeg kunne fange alle de tun som jeg ville når jeg har købt en tun licens ???????.<br />
Er dette en kommunikations brist eller ?????.<br />
Bilag:

• Gæst
  • Gæst
17 år 2 måneder siden #1019555 af
Bo du tager fejl, den store af mine tun der er billede af, den vejede altså 49kg ikke 39kg. Ellers tusind tak for en uforglemmelig oplevelse, vi er lige landet i Gørlev selvom vi hellere ville være i Jezera. Fortsat knæk og bræk.

• Gæst
  • Gæst
17 år 2 måneder siden #1019548 af
Så fik en tun på 40kg mere !!! :-)<br />
Det var næsten samme sted som sidst men denne gang kun 20 meter nede og på en sardin. Vi hade ellers agnet to stk. levende makrel på 60 & 50 meter nede.<br />
Ellers har vi hørt at Grizzly hade en albacore på 10 kg som de gen udsatte.<br />
Vi er nu tilbage i havnen og venter spændt på om andre også har været heldinge idag.
Bilag:

• Gæst
  • Gæst
17 år 2 måneder siden #1019539 af
Her til morgen ser det ud til at for en god dag på vandet, stille, sol, varmt og tunene venter kun på os.<br />
Vi så en sværdfiskebåd tage ud i går aftes og her til morgen kom han ind med sværdfisk. De er taget om natten på langliner agnet med levende makrel.
Bilag:

• Gæst
  • Gæst
17 år 2 måneder siden #1019531 af
Billed af Olav den lokale guide.<br />
Sejler med lystfiskere.
Bilag:

Tid til at oprette siden: 0.215 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer