-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
11 blanke ...
11 blanke ...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 5 måneder siden #1017026
af
abu hammer heder det ene <br />
ellers apex i forskellige farver der var forskæl på det i løbet af dagen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
-
Gæst
-
17 år 5 måneder siden #1017022
af
Hej Preben.. <br />
<br />
Hvad agn brugte i..????
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 5 måneder siden #1172332
af
11 blanke det var en formidabel dag på fjorden. Dagen startede KL.05 hvor vi smed båden i vandet og drak lidt morgen kaffe. Inden Kl. 10 havde vi 6 pæne af de blanke i båden, vi mente jo at det ikke kunne blive meget beder men det skulle vise sig at det kunne det den næste der huggede på kostede mig en stang med hjul. Stangholderen på cannon flækkede simpel hen så stang og hjul fløj i vandet. S….s også vi prøvede på at fange linen med et par kastestænger og efter nogle minutter lykkedes det, vi fik fat i linen og der var stadig fisk på, men godt gik det ikke fisken smuttede lige inde ved båden og linen knag da vi skulle hale stangen på fra dybet, så S….s igen.<br />
Da vi var kommet os over denne fæle oplevelse fiskede vi vider det blev som overskriften indikere til 11 af de blanke en del horngeder. Jeg ved godt der kun er 10 af de blanke på billede men det er en historie mere Claus min fiske makker havde lige fanget en på ca. 2,5 som jeg rensede for ham og flink som jeg er skyllede jeg den også lige i vandet men hovsa den mente stadig den var i live og vred sig pludseligt meget voldsomt og farvel til den. Claus blev selvfølgelig meget stolt af mig og min moral med genudsætning, han spurgte og jeg ikke skulle have givet den sine tarme med for så havde den jo nok haft det lidt beder når jeg absolut skulle genudsætte han fine fisk.<br />
Positioner kan jeg ikke give jer for det forgik over hele fjorden vi fik sejlet nogle mil fra Hundested til Orø det hele forgik sådan set på skrænter over alt på turen der var ikke specielle steder der gav på stribe.<br />
Trods de tekniske uheld en KANON dag på fjorden. <br />
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
11 blanke ...
Tid til at oprette siden: 0.143 sekunder