-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
11 blanke ...
11 blanke ...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 5 måneder siden #1017184
af
undskyld jeg har fået ny mail det skulle være rettet er der en der gider prøve<br />
Preben
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
Henrik Erichsen
-
-
-
Platinum Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
17 år 5 måneder siden #1017182
af Henrik Erichsen
Det er vel ikke så overraskende at der er fanget ørreder i Isefjorden, man kan snildt fange et par stykker på korshage med spinnegrej fra kysten, det samme gælder kysten ved Hundested, det gode ved båd er at man kan komme ud i de dybe render hvor ørrederne står i det lidt køligere vand
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 5 måneder siden #1017142
af
Hej Preben<br />
<br />
OK.. Jeg er imponeret. Jeg har forsøgt at skrive en e-mail til dig direkte men den kommer bare tilbage med meddelsen "Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. den 11-06-2007 14:48 Der opstod problemer med SMTP-kommunikationen med modtagerens e-mail-server. Kontakt systemadministratoren.".
<br />
Har du fået ny e-mail adresse eller ?.<br />
<br />
MVH<br />
Bo<br />
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 5 måneder siden #1017140
af
ja vi fangede 11 på en dag og det er med dipsy og kusemo og vobler så det kan godt lade sig gøre i fjorden det er så også første gang vi har haft så meget tur i den hvad de blanke andgår og god ferie til dig der skal være her til sommer.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 5 måneder siden #1017110
af
Øhh.. Har jeg forstået dette ret ?. Fangede i 11 havørreder i Isefjorden her i juni måned men den vand temp. ?. Hvis ja, så er jeg godt nok overrasket. Jeg bor selv tæt på holbæk og har mange mange gange forsøgt at fange havørrede vha. trolling i hele isefjoden, men det er aldrig lykkedes for mig endnu (siden 2001). Hvad er hemmeligheden ?.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 5 måneder siden #1017065
af
hold da kæ.., det må have været en fed dag. Det er lige så mange som man fagner i det jyske hvor jeg bor på et helt fiske liv
Men trollede i dybt, eller kan man også dørge i isefjorden ?, jeg skal nemli holde min sommerferie med båd i hundested området, og ville da godt prøve at fange en ørrede eller 2<br />
men jeg har desværre ikke downrigger endnu.<br />
<br />
God sommer
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
11 blanke ...