Debat omkr...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 6 måneder siden #1016689 af
Besvaret af på emne Debat omkr...
Hej Claus<br />
Jeg bakker dig op i dit synspunkt. Det er problematisk at være delvist medlem, fordi dem man vælger at fiske sammen med, ikke har glæde af et fyldgyldigt medlemskab af en småbådsklub - for en enkelt fiske dag!<br />
Jeg kan dog godt se problematikken når der fiskes til individuelle point, men når det er team konkurrencer eller hyggeture burde det være frit. EVT 2-3 prøvedage burde være en ret og ikke noget man tildeles i stilhed...Sæt evt en pris på det i forhold til arrangementet?<br />
Men det har jeg vist nok skrevet mange gange før... såå lad det være ved det ;-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
17 år 6 måneder siden #1016685 af
Når der arrangeres ture, konkurancer og lignende i klub regi, er det naturligt vis for klubbens medlemmer. Det er medlemmerne der betaler "festen" og derfor er det også dem som kan deltage. I SSK dækker medlemskabet familie. Det vil populært sagt sige far, mor og hjemmeboende børn. Man kan naturligt vis ikke deltage i et klubmesterskab, uden at være medlem. Lige som man ikke kan deltage i familieturene som odden, og møn turen uden at være medlem. Det er vel ikke rimeligt at klubben og dermed medlemmerne skal serverer mad og drikke til folk som ikke har betalt kontingent. Nå dette er sagt har vi aldrig set det som et problem at en enkelt eller to har en bror eller tante med i båden en enkelt gang, eller tager en kammerat med for at intruduksere dem for klublivet i SSK. Men dette skal anses som goodwil fra klubbens side i hvert eneste tilfælde. Hvis vi i klubbens bestyrelse føler at det tager overhånd, bliver vi nød til at kræve at alle som vil deltage, skal være medlem af klubben. Og alle er velkomne som medlemmer, uanset om man har båd eller ej, og uanset hvor meget men fisker. Vel mødt til alle SSK's arrangementer.<br />
<br />
Med venlig hilsen Jann Wagner Næstformand i SSK

• Gæst
  • Gæst
17 år 6 måneder siden #1016676 af
Hej <br />
Kan man jo tage dem med til KTC arrengement der er det båden du betaler for og hyggen er den samme.eller som der bliver foreslået til odden/møn turene.<br />
Det er dog altid rart at møde nye mennesker.<br />
Hilsen Kongen

• John (Jopi) Rasmussen
  • John (Jopi) Rasmussen's profilbillede
  • Elite Member
  • Elite Member
Mere
17 år 6 måneder siden #1016671 af John (Jopi) Rasmussen
Besvaret af John (Jopi) Rasmussen på emne Debat omkr...
§2 Klubbens formål: <br />
At fremme småbådsfiskeriet. <br />
At øge sikkerheden til søs. <br />
At dyrke småbådsfiskeriet på et plan, hvor hele familien indgår som et naturligt led. <br />
At arrangere landsdækkende konkurrencer. <br />
<br />
Jeg kan ikke se at der tale om "nasseri" ved at have en gast/gæst med til stævner. Vedkommende kan jo ikke vinde noget andet end nye kammerater,viden, og kendskab til sponsorer.<br />
Rar fiskehilsen<br />

• Gæst
  • Gæst
17 år 6 måneder siden #1016670 af
Hej Claus<br />
<br />
Så længe der er tale om stævner, hvor klubben gør et kæmpe arbejde i, at skaffe sponsorpræmier. Og hvor sponsorene også vrider sig. :-) Syntes jeg ikke det er passende, at ikke medlemmer deltager. Jeg kan godt få øje på begrundelsen ang. det hyggelige samvær. Men der er jo også de fantastiske klubture (Møn og Sj. Odde) hvor man ikke behøver, at være medlem. Og disse ture er hyggelige og det er gratis.<br />
<br />
Men hvis din bror eller nabo, kunne tænke sig, at deltage i stævnerne. Så er det da bare et spørgsmål om, at melde sig ind. Det er jo ikke et must, at have båd for, at være medlem. Og efter min mening er det billigt, i forhold til hvad man får.<br />
Man kan ikke engang gå 4 gange i biffen for den pris. :-)<br />
<br />
Hilsen Sea Cloud

• Gæst
  • Gæst
17 år 6 måneder siden #1172247 af
Debat omkr... blev oprettet af
Debat omkring gæste deltagelse til SSK. 24 Timers Trolling Konkurrence, og andre konkurrencer arrangeret i SSK regi. <br />
<br />
Min personlige holdning er at det er bådens ejer / kaptajnen der deltager i konkurrencen, og hvem han tager med som gast / gæste ikke betyder så meget.<br />
Det kunne jo være hyggeligt at kunne invitere sin bror, en god ven eller andre som kunne have en interesse i at komme med ud på vandet og deltage i fællesskabet!<br />
<br />
Aften hyggen bliver som regel ikke mindre af at der deltager flere folk med interesse for lystfiskeri, og de kan måske fortælle en ekstra ”røver historie” eller to, som vil alle kan have glæde af.<br />
<br />
Hvad mener i andre klubmedlemmer i SSK?<br />

Tid til at oprette siden: 0.160 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer