-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Debat omkr...
Debat omkr...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 5 måneder siden #1016754
af
mente selfølelig for medlemmer og ikke medlemmer
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 5 måneder siden #1016753
af
Hej Claus <br />
Et rigtigt god foreslag<br />
Som jeg skrev jeg er personligt ligeglad med hvem der er i båden.<br />
Det var mere for at pointere reglerne som de er nu.<br />
Glæder mig til et godt arrengement med masser af hygge både for og uden medlemmer.<br />
Hilsen Bo
-
Thor Ankerstjerne www.teamthor.dk
-
-
-
Elite Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
17 år 5 måneder siden #1016738
af Thor Ankerstjerne www.teamthor.dk
Hej Claus, det lyder som et rigtig fornuftig forslag!! Mvh Thor
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 5 måneder siden #1016737
af
Hej Bo. Du misser ligsom essensen idet, nemli' at vi er nogen der bliver væk fra klub arrangementerne fordi vi ikke vil pålægge vores(min båds) gæster noget "billigt - men for dem ubrugeligt". Nu er 24 timer trolling klasket sammen med klubmeterskaberne, Men ellers har der været meget FÅ arrangementer hvor det er muligt for skipper at medbringe en GÆST. JEg mener at 24timers trolling og familieturene ville havde været gode dage at introducere nye til vores hobby. VI har jo de lempelige regler for gæstebetaling ved DM, derfor forstår jeg ikke hvorfor det ikke sættes i system for de klubture der også egner sig til dette??<br />
Jeg har haft gæster med tidligere - altså på det som Jann kalder "accept indtil misbrug". For det nyder klubben nu 3 faste medlemmer
OG netop derfor skal det sættes i system - således at man ikke skal gå "tigger gang" for at få en gæst ombord til et klub arrangement - mener jeg;-)
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 6 måneder siden #1016709
af
Er det ikke klubmesterskab,kontigent dækker hustand ikke ikke familie rundt i landet,er de interesseret i at deltage kan det vel gøres på andre tidspunkter af året. Personligt er jeg bedøvende med hvem der er i båden,men begynder man at lempe på regler,vil nogle måske have en meget stor familie.<br />
Hilsen Kongen
-
Henrik Erichsen
-
-
-
Platinum Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
17 år 6 måneder siden #1016696
af Henrik Erichsen
Jeg er noget overrasket over denne tråd, hvis jeg havde en bror og ville have ham med som gast på min båd til en konkurrence i klub regi, ville jeg ikke engang overveje at spørge om det var ok, det er mig og min båd der deltager og hvem jeg tager med i båden er der ingen der skal blande sig i. På den anden side, hvis arrangementet er med spisning kan jeg godt se det fornuftige i at ikke medlemmer ikke skal deltage gratis til fællesspisning, men så kunne man jo bare indkræve f.eks 50 kr for ikke medlemmer der gerne ville deltage i hyggen efter et arrangement
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Debat omkr...
Tid til at oprette siden: 0.213 sekunder