Helt ærligt drenge,!! (børn) Tror i at vores kasser ikke har andet at foretage sig end at lege jeres mor.!! Han er ansat frivilligt til at passe tallene, ikke for at gøre jeres økonomiske pligter nemmere på hans bekostning.!!<br />
Alle mennesker i dagens dk, har sjovt nok klaret sig gennem livet på en eller anden måde, ringer i også til svigermor for at betale jeres terminer ell. bådlån ell. lign. Beløbene er nok større men derfor ikke mindre vigtige. En deadline er en deadline, hvor svært kan det være. Iøvrigt hvis man ikke har netbank, så har man vel en bank hvori, lønnen tigger ind ikk!! prøv så at spørge den søde bankmand ell. bankkvinde om de ikke nok vil være søde at vartage jeres indbetalingskort og sørge for at de bliver betalt til tiden. Hvis man ikke selv er myndig så ka de, ellers kan i jo spørge jeres forældre om de ikke nok vil gøre det for jer. Iøvrigt er banken vist nok også billigere end posthuset.!! Mvh. Brian 5 år.!! (Undskyld Brian, men du forstår vel pointen.
)<br />
Tænk over det, og undskyld sarkasmen.!! K&B til alle jer gæve fiskere der har mere tid på vandet end os andre, der betaler til tiden.!! (jer er misundelig over at jeg ikke har tid til havet, til gengæld har jeg styr på økonomien, tror jeg nok.!!)<br />