Sidste cha...

• Thor Ankerstjerne www.teamthor.dk
  • Thor Ankerstjerne           www.teamthor.dk's profilbillede
  • Elite Member
  • Elite Member
Mere
17 år 9 måneder siden #1013371 af Thor Ankerstjerne www.teamthor.dk
Besvaret af Thor Ankerstjerne www.teamthor.dk på emne Sidste cha...
Hej Stefano, SÅDAN ,så kan de lære det!! Mvh Thor

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 9 måneder siden #1013369 af
Besvaret af på emne Sidste cha...
Helt ærligt drenge,!! (børn) Tror i at vores kasser ikke har andet at foretage sig end at lege jeres mor.!! Han er ansat frivilligt til at passe tallene, ikke for at gøre jeres økonomiske pligter nemmere på hans bekostning.!!<br />
Alle mennesker i dagens dk, har sjovt nok klaret sig gennem livet på en eller anden måde, ringer i også til svigermor for at betale jeres terminer ell. bådlån ell. lign. Beløbene er nok større men derfor ikke mindre vigtige. En deadline er en deadline, hvor svært kan det være. Iøvrigt hvis man ikke har netbank, så har man vel en bank hvori, lønnen tigger ind ikk!! prøv så at spørge den søde bankmand ell. bankkvinde om de ikke nok vil være søde at vartage jeres indbetalingskort og sørge for at de bliver betalt til tiden. Hvis man ikke selv er myndig så ka de, ellers kan i jo spørge jeres forældre om de ikke nok vil gøre det for jer. Iøvrigt er banken vist nok også billigere end posthuset.!! Mvh. Brian 5 år.!! (Undskyld Brian, men du forstår vel pointen. :-))<br />
Tænk over det, og undskyld sarkasmen.!! K&B til alle jer gæve fiskere der har mere tid på vandet end os andre, der betaler til tiden.!! (jer er misundelig over at jeg ikke har tid til havet, til gengæld har jeg styr på økonomien, tror jeg nok.!!)<br />

• Dennis Kistrup
  • Dennis Kistrup's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
17 år 9 måneder siden #1013366 af Dennis Kistrup
Besvaret af Dennis Kistrup på emne Sidste cha...
hej Torben topp.<br />
<br />
de fleste der har internet og surfer på vores side.<br />
har nok også netbank. <br />
det vil sige at betalingen kan laves der igennem på lige så<br />
hurtig tid.<br />
<br />
dette er nok til tom kasseren..<br />
<br />
jeg går ud fra at hvis en indbetaling ikke er gået igennem til dig,<br />
og man kan dokumentere et stemplet girokort eller et udskrift fra banken.<br />
at man så ikke er ude i ( kulden ) :o) og dermed ikke skal betale gebyr igen.?<br />
<br />
bare lige for at komme det med listen i forekøbet.<br />
<br />
Hilsen Dennis

• Gæst
  • Gæst
17 år 9 måneder siden #1013364 af
Var det ikke muligt at få en betalingsmulighed her på siden, i lighed med dem som grejbutikkerne på nettet bruger? Så ville betalingen være gennemført på få minutter, når man nu alligevel er inde på siden. Mit fisketegn bliver bla. betalt på denne måde, og det er altid til tiden, da jeg kan gøre det når jeg har tid. Det ville måske også kunne bruges til nye medlemmer, når de nu er inde på siden og oprette sig.

• Gæst
  • Gæst
17 år 9 måneder siden #1013357 af
Det ville være rigtig godt at lægge det på hjemmesiden også. Vi er nogen der har lidt for langt til klubhuset for at læse listen :-)

• Gæst
  • Gæst
17 år 9 måneder siden #1013355 af
Bare lige til orientering - den medlemsliste der er her på siden har intet at gøre med vors medlemsdatabase hvorfor det ikke kan lade sig gøre at lave et felt med indbetalings registrering - det nytter heller ikke noget at rette sin adresse eller andre basisoplysninger idet disse ikke "slår" igennem på medlemsdatabasen, det skal altid meddeles til kasseren enten pr. tlf. eller pr. mail. <br />
Med hensyn til at lave en liste over dem der har betalt vil der på mandag blive hængt en liste op nede i klubben med medlemsnumre på dem der har betalt, om det er muligt at lægge den ind på hjemmesiden vil jeg talem med webmaster om.<br />
<br />
med venlig hilsen<br />
<br />
Tom Jensen<br />
kasserer SSK

Tid til at oprette siden: 0.188 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer