Sidste cha...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 9 måneder siden #1013439 af
Besvaret af på emne Sidste cha...
prøv nu at hør venner<br />
<br />
det er lige blevet skrevet at der bliver kigget på det fra bestyrelsens side, og det vil blive en hel mere besværligt at tjekke hvem der har betalt og ikke betalt, da der ikke vil være et medlemsnr på kortene og der med mere arbejde til kasseren for at det skal være mere bekvemt for medlemmerne, det er ikke så svært at betale et girokort på netbank eller posthuset.<br />
<br />
mvh per

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
17 år 9 måneder siden #1013438 af Steen Højager
Besvaret af Steen Højager på emne Sidste cha...
Hej Tom<br />
<br />
Ikke fordi jeg har nogen præferencer for det ene eller andet, men med til regnestykket hører vel også, at der forsvinder en del udgifter ved overgang til PBS!? F.eks. porto, selve giroformularen, kuverter og arbejdet til selvfremstilling af opkrævningen - samt bøvlet med afstemning af alle de manuelle indbetalinger ?<br />
<br />
Bare en tanke ;-)) <br />
<br />
Mvh. Steen

• Gæst
  • Gæst
17 år 9 måneder siden #1013436 af
Hej Henning<br />
<br />
Jo jeg er bankmand - vi har ved sidste bestyrelsesmøde vedtaget at se på det igen - vi undersøgte det for et par år siden og dengang ville det koste mellem 12 og 15 tusinde - jeg vender tilbage i løbet af året<br />
<br />
mvh<br />
Tom

• Gæst
  • Gæst
17 år 9 måneder siden #1013434 af

Mere
17 år 9 måneder siden #1013432 af Henning Petersen
Besvaret af Henning Petersen på emne Sidste cha...
Hej Tom.<br />
Kan vores kontigent ikke komme på PBS, eller er det for dyrt? Bankerne tager ellers nok i gebyr når der skal betales, skal de også have gebyr fra beløbs modtager, så tror da h..... at de tjener mange penge. (Du er vist bankmand ikk') :-)<br />
Team Krille

• Gæst
  • Gæst
17 år 9 måneder siden #1013373 af
Hej Dennis Kistrup<br />
<br />
Ja men du har da helt ret, men nu har jeg de sidste par år fulgt med i de problemer (nogen) åbenbart har med at få betalt til tiden, så det var bare et bud fra min side på at få løst den årlige husken på til gud og hver mand. I min verden sættes der en dato, og så er det det.

Tid til at oprette siden: 0.176 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer