-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Sidste cha...
Sidste cha...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 9 måneder siden #1013439
af
prøv nu at hør venner<br />
<br />
det er lige blevet skrevet at der bliver kigget på det fra bestyrelsens side, og det vil blive en hel mere besværligt at tjekke hvem der har betalt og ikke betalt, da der ikke vil være et medlemsnr på kortene og der med mere arbejde til kasseren for at det skal være mere bekvemt for medlemmerne, det er ikke så svært at betale et girokort på netbank eller posthuset.<br />
<br />
mvh per
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
17 år 9 måneder siden #1013438
af Steen Højager
Hej Tom<br />
<br />
Ikke fordi jeg har nogen præferencer for det ene eller andet, men med til regnestykket hører vel også, at der forsvinder en del udgifter ved overgang til PBS!? F.eks. porto, selve giroformularen, kuverter og arbejdet til selvfremstilling af opkrævningen - samt bøvlet med afstemning af alle de manuelle indbetalinger ?<br />
<br />
Bare en tanke
) <br />
<br />
Mvh. Steen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 9 måneder siden #1013436
af
Hej Henning<br />
<br />
Jo jeg er bankmand - vi har ved sidste bestyrelsesmøde vedtaget at se på det igen - vi undersøgte det for et par år siden og dengang ville det koste mellem 12 og 15 tusinde - jeg vender tilbage i løbet af året<br />
<br />
mvh<br />
Tom
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
-
Henning Petersen
-
-
-
Elite Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
17 år 9 måneder siden #1013432
af Henning Petersen
Hej Tom.<br />
Kan vores kontigent ikke komme på PBS, eller er det for dyrt? Bankerne tager ellers nok i gebyr når der skal betales, skal de også have gebyr fra beløbs modtager, så tror da h..... at de tjener mange penge. (Du er vist bankmand ikk')
<br />
Team Krille
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 9 måneder siden #1013373
af
Hej Dennis Kistrup<br />
<br />
Ja men du har da helt ret, men nu har jeg de sidste par år fulgt med i de problemer (nogen) åbenbart har med at få betalt til tiden, så det var bare et bud fra min side på at få løst den årlige husken på til gud og hver mand. I min verden sættes der en dato, og så er det det.
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Sidste cha...
Tid til at oprette siden: 0.172 sekunder