NB Betalin...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 9 måneder siden #1013192 af
Besvaret af på emne NB Betalin...
Der er en meget stor forskel på hvilken båd det er man forsikre,om det er en damjolle, eller en hurtig gående trollingbåd,men det står jo frit for hvor man vil forsikre sin båd,det er jo kun et tilbud som Tryg og klubben tilbyder, det er jo ikke en forpligtigelse....

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
17 år 9 måneder siden #1013191 af
Det lyder som prisen afhænger af om man er heldig at få en af de flinke i røret, der ligger vel nogen helt klare regler og priser for klubben, jeg troede den tid var forbi hvor man kunne prutte om prisen...

• Gæst
  • Gæst
17 år 9 måneder siden #1013190 af
Min far har lige købt ny garnjolle og ville forsikre den gennemklubben her, hvor han er medlem! Men den flinke dame fra tryg oplyste min far om at Tryg kunne gøre det 600,- billigere uden om klubben! Og hun forskrede at det <br />
var helt de samme betingelser som klubbens! Nu venter vi spændt på at modtage policen for at se om det er samme betingelser. Det er et must at den dækker hele året, da den skal ligge i vandet året rundt! <br />
Det kunne være man skulle prøve at spørge de andre selskaber for at finde en konkurrencedygtig pris. Jeg ved godt at der en en der skriver at vi får 42% rabat, men når Tryg i forvejen er et dyrt selskab så er det jo let at give store rabatter! MVH Frank

• Gæst
  • Gæst
17 år 9 måneder siden #1013180 af
Hej Jeg kan ikke lade vær med at blande mig, jeg kan fortælle alle jer, der ikke er klar over der at forsikringsaftalen med tryg giver en rabat på 42% og at en kaskoforsikring på en trailer normalt koster omkring kr.500 årligt og den er som sagt medforsikret i aftalen med Tryg, desuden alle de andre dækninger som vintersejlads, ulykkesforsikring osv. Endvidere kan jeg anbefale at man under alle omstændigheder burde tegne en ansvarsforsikring på sin båd hvis den har over 25 hk. Da der ikke er nogen anden forsikring der vil dække, der er jo ikke nogen, der ønsker at komme i den situation som den unge mand i Thailand, hvor der ikke var nogen ansvarsforsikring der dækkede, for den vandscooter som han sejlede. <br />
Skulle overstående give anledning til spørgsmål svare jeg gerne.

• Gæst
  • Gæst
17 år 9 måneder siden #1013176 af
Helt enig med Hans Borup. Og yder mere er der også Andre forsikringsselskaber, som efterhånden ligger meget tæt på Tryks betingelser og præmie. det var måske på tide at klubben, så sig om efter en anden forsikrings partner. Altså! det jeg mener er at den frie konkurrence bør da komme os forbruger tilgode. ikk´? Har som sådan ikke noget mod Tryk. Men kunne man ligge lidt mere til side, til fiskeeventyr. så var det ok for mig.<br />
<br />
Hej fra Ole´

• Gæst
  • Gæst
17 år 9 måneder siden #1013125 af
Jeg checkede lige op på pdferne og det står under Tillæg Kroatien<br />
www.smaabaadsklub.dk/tryg/kroatien.asp

så det var måske en ide at få det tilføjet i Faktabladet også.

Tid til at oprette siden: 0.159 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer