-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
NB Betalin...
NB Betalin...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 9 måneder siden #1013213
af
Helt enig i Franks udtalelse. Med så mange medlemmer bør det være muligt at få en god dækning til en billig penge.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 9 måneder siden #1013212
af
Hej Alle!<br />
Jeg siger ikke at vores Tryg aftale er dårlig, men det skader ikke at undersøge deres konkurrenter. MVH Frank
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 9 måneder siden #1013199
af
Hej Kenneth Bang<br />
<br />
jeg tror nu alligelvel klubben gør klogt i at høre se efter et bedre tilbud, det må jo være muligt for klubben at få en storkunde aftale som er billigere end hvis man selv ringer til tryg og går dem lidt på klingen, jeg har osse sparet knap 400 kr uden om klubben, men forsikringen er nødagtig den samme
-
-
-
Gæst
-
17 år 9 måneder siden #1013197
af
Det lyder godt Tom... vi er jo alle interesseret i at spare penge..
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 9 måneder siden #1013195
af
Vedr. vores forsikringsordning - vi er p.t. i samarbejde med JSK og FTK ved at få lavet en undersøgelse af markedet for dermed at kunne bedømme om vores ordning med TRYG er god eller ej. Der er ingen tvivl om at der er enkelte som har fået forsikringstilbud fra andre selskaber som umiddelbart ser ud til at være enten billigere eller lige så billige som Trygs, og derfor har vi også ment at der var et behov for at få det undersøgt, det er jo natuligvis noget der optager os alle.<br />
Hvornår der ligger svar på undersøgelsen vides endnu ikke.<br />
pbv<br />
Tom<br />
kasserer. SSK
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
17 år 9 måneder siden #1013193
af
Korrekt. Forsikringen i Tryg er jo kun et tilbud, men derfor bør klubben vel alligevel undersøge markedet, så vi kan opnå den bedste pris på forsikringen. Det er vel derfor aftalen med Tryg er blevet indgået.<br />
<br />
Da jeg købte båd sidste år undersøgte jeg markedet indgående, og endte op med at tegne forsikringen i Søassurancen Ærø. Denne forsikring afviger en smule fra forsikringen i Tryg, og er ikke lige "skræddersyet" til trollingbåde, men præmien er også under det halve af Trygs - også efter rabatten på 42%....<br />
<br />
Det er da muligt, at vi - som klub - med xxxx antal både, kan få skræddersyet en forsikring i f.eks. Søassurancen Ærø, og hvis det kan gøres for noget der ligner det halve af nuværende aftale, er det da værd at overveje...
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
NB Betalin...
Tid til at oprette siden: 0.178 sekunder