-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Dansk Sør...
Dansk Sør...
-
-
-
Gæst
-
17 år 10 måneder siden #1012512
af
Så hvidt jeg kan læse ud af de papirer jeg har fået, skulle de dække i hele Norden og i danmark fra gilleleje til stevns klint.<br />
Det koster 550 kr. og for yderligerer 100 kr. for man en vimpel med til båden med deres logo på.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
-
Gæst
-
17 år 10 måneder siden #1012504
af
Hvis det er dem der også dækker via deres søster selskab i sverige og man fisker i sverige så er det en god ide hvis man kun sejler her hjemme i danske farvende så ved jeg ikke om det er nødvendigt men al hurtig redning er vel velkommen også selv det koster lidt <br />
Vi kan jo ikke købe et nyt liv for 500 kr men lad os høre havd de har at tilbyde <br />
Bo TICA
-
-
-
Gæst
-
17 år 10 måneder siden #1012503
af
Har lige meldt mig ind. jeg syntes det gir en vis tryghed hvis uheldet nu skulle være ude.Der er jo lidt trafik på øresund. Håber også på at få et lille referat.<br />
-
peter michael ibsen
-
Emne forfatter
-
-
Platinum Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
17 år 10 måneder siden #1171399
af peter michael ibsen
Dansk Søredningsselskab - jeg ved de kommer i klubben iaften, men har desværre ikke mulighed for at deltage. Hvad er jeres opfattelse (evt. også efter i aften) - Med andre ord bør man melde sig. Det afgørende er vel her næppe kontigentet, men om de har det samarbejde og dækning, der betinger, at de er der, hvis uheldet er ude.<br />
Hilsen<br />
Peter<br />
Team Nauta
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Dansk Sør...