Røgerier ...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 10 måneder siden #1012366 af
Besvaret af på emne Røgerier ...
Hej Alle,<br />
<br />
Tak for Jeres input. Jeg havde tjekket listen over røgerier under links, men der står jo ikke noget om folks erfaringer - det er jo nemt nok at finde et røgeri, men man vil gerne også have et perfekt resultat hver gang :-)<br />
<br />
Jeg vil prøve både Helsingør og Viby.<br />

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
17 år 10 måneder siden #1012354 af
ja, check linken under links-->røgning.<br />
Jeg har prøvet "røgmanden i viby", han er supergod, jeg har altid været tilfreds når han har røget mine østersølaks. Sidste gang prøvede jeg "fiskemanden i køge" fordi det er nemmere for mig, men de var faktisk halvrå i midten på den tykkeste del, så jeg er tilbage til "røgmanden i viby" og må køre de ekstra 10-15 km....per

• Gæst
  • Gæst
17 år 10 måneder siden #1012352 af
prøv at se i links der har Jørgen muller vores webmaster lavet et link er der hedder røgning.

Mere
17 år 10 måneder siden #1012351 af Peter Olsen
Besvaret af Peter Olsen på emne Røgerier ...
Har i mange år benyttet Helsingør Røgeri, som jeg har været godt tilfreds med.. <br />
<br />
addr:<br />
Hensingør Røgeri<br />
Nordhavnsvej 3<br />
3000 Helsingør<br />
Tlf.: 49 21 17 60<br />
<br />
<br />
<br />

• Gæst
  • Gæst
17 år 10 måneder siden #1012349 af
Jeg kan varmt anbefale røgeriet i helsingør lystbådehavn,har fået røget meget fisk der og har altid været tilfreds,både med pris og kvalitet

• Gæst
  • Gæst
17 år 10 måneder siden #1171355 af
Røgerier ... blev oprettet af
Røgerier i Nordsjælland.<br />
<br />
Jeg leder efter et godt røgeri i Nordsjælland - helst et med erfaring i at røge Østersølaks. Før i tiden brugte jeg altid Dyhrbergs på Krimsvej, men de er desværre lukket. Jeg har prøvet et par andre, men har ikke rigtigt været 100% tilfreds med resutatet.<br />
Så kom med et par bud på nogle gode steder - og helst nogen der kan røge Østersølaks med et godt resultat.<br />
<br />
Hilsen Michael

Tid til at oprette siden: 0.173 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer