Røgerier ...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 10 måneder siden #1012426 af
Besvaret af på emne Røgerier ...
I gamle dage... var Central røgeriet useriøse, MEN det er de ikke mere! Jeg har indleveret mange laks/ørred der og har altid været tilfreds. Vacumpac er endnu en fordel. Ulempen er at de lukker kl 900 på hverdage, dvs aflevering og afhentning er lidt besværligt, men til gengæld kan man komme af med weekendens fisk mandag morgen kl600 - på vej til job!<br />
Når jeg er på Bornholm, er det Nordbornholmsrøgeri der står for opgaven. Det jeg ikke kan få med hjem kommer med posten efterfølgende.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
17 år 10 måneder siden #1012402 af
Du kan også prøve Central Røgeriet på fisketorvet kbh nordhavn det er jeg blevet anbefalet. mvh Bjarne Thaulov

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 10 måneder siden #1012394 af
helsingør røgeri i Nordhavnen har jeg gode erfaringer med og det er til fornuftige priser i forhold flere andre steder <br />
Bo TICA

• peter michael ibsen
  • peter michael ibsen's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
17 år 10 måneder siden #1012387 af peter michael ibsen
Besvaret af peter michael ibsen på emne Røgerier ...
hej - jeg giver også gerne en stemme på røgmanden i Viby - har benyttet ham i flere år til såvel laks som ørreder og har altid været tilfreds. Der er dog - såvidt jeg ved - ikke mulighed for vaccumpakning, men jeg skærer det op derhjemme i passende stykker og fryser dem enkeltvis i flere lag folie.<br />
Hilsen<br />
Peter<br />
Team Nauta

• Søren Melby Andersen Team Arbejdssky
  • Søren Melby Andersen Team Arbejdssky's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
17 år 10 måneder siden #1012377 af Søren Melby Andersen Team Arbejdssky
Besvaret af Søren Melby Andersen Team Arbejdssky på emne Røgerier ...
Hej. <br />
Jeg tilslutter mig Hans Poulsen, og sætter min stemme på røgeriet på Frederiksværk havn. Jeg er yderst tilfreds med de vare jeg får retur samt deres service. Det skal måske nævnes at jeg bor på Østerbro, men gerne tager turen til Frederiksværk.<br />
Mvh<br />
Søren Andersen

• Gæst
  • Gæst
17 år 10 måneder siden #1012374 af
Jeg har i flere år brugt røgeriet på Frederiksværk Havn, og kan varmt anbefale ham.

Tid til at oprette siden: 0.196 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer