Har netop ...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 10 måneder siden #1012222 af
Besvaret af på emne Har netop ...
det tror jeg der er mange der gerne vil men hvor små skibe kan du se på din og hvor sejler du i følge ais egen hjeme side er det kun store skibe på 300 brutto ton der visse og der er begrenset "båndlængde" så der er en begranset bruger flade da det køre på vhf signal det der liger i det er kan den "erstatte" radaren for en småbåds fisker eller er det falsk trykhed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
17 år 10 måneder siden #1012220 af
Hej,, Jeg har haft Raymarines 2 kanals AIS et stykke tid, og har en del erfaring med det. Du skal være velkommen til at kontakte mig, hvis du vil vide mere.

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 10 måneder siden #1012219 af
Hvilke skibe bruger dette system for hvis de mindre også bruger det i dag så er der virkelig fornuft. <br />
For det erstatter jo ikke RADARen ? eller hvor tæt kommer vi på det ??<br />
Jeg tror der er stor interesse for dette udstyr men vi vil bare gerne høre lidt mere om de erfaringer der findes med dette udstyr <br />
<br />
Bo TICA

• Gæst
  • Gæst
17 år 10 måneder siden #1012215 af
hmm det lyder jo ok men hvor stor er en båd på 300 bruto tons er det også de lidt mindre fragt skibe der jo ses ganske tit ude på sundet

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 10 måneder siden #1012212 af
Tak for info det var godt med lidt info både om funktion og priser men er der nogen ide om det kun er store skibe der giver signal vil et anlæg i en trolling båd også give signal eller er der kun tale om en modtager det blev jeg ikke helt klog på ?<br />
Bo Tica

Mere
17 år 10 måneder siden #1012196 af Allan Nielsen
Besvaret af Allan Nielsen på emne Har netop ...
Hej Bo<br />
<br />
Du kan købe AIS skærmen her på dette link og prisen er ok.<br />
<br />
netbaad.com//group.asp?group=402

<br />
Og om du kan koble et AIS modtagemodul til din 110 ved jeg ikke, men det burde du kunne da det jo er NMEA 2000 kompatibel men det må Fairpoint kunne oplyse om.<br />
<br />
Mvh. Allan<br />
<br />

Tid til at oprette siden: 0.207 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer