Hej Fiskek...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 9 måneder siden #1013053 af
Besvaret af på emne Hej Fiskek...
Ses derovre Leif<br />
<br />
Vi er efterhånden blevet 19 både og 31 personer, så det bliver en kanon tur med masser af hygge samt god mad<br />
<br />
Hils frue<br />
<br />

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
17 år 9 måneder siden #1013049 af
Hej Bjarne.<br />
Der kommer også 3-4 både fra sydhavsøerne, vi glæder os til at gense jer alle<br />
mvh <br />
Team Blondie.
Bilag:

• Gæst
  • Gæst
17 år 11 måneder siden #1011846 af
Hej igen Bjarne<br />
Vi tales ved i klubben. Sikker på vi finder en løsning som giver alle interasserede en mulighed for at komme til Pukaviken 2007. Og aller helst i SSK regi. <br />
(SUS)

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 11 måneder siden #1011845 af
Hej Bjarne det er godt at der er nogen som tager de medlemmer med, der ønsker at komme til Pukavigen i uge 20-2007.<br />
Der er ikke så mange endnu, der ønsker at tage der op, men det kan komme og nu har de muligheden ;-)<br />
<br />
<br />
Bo TICA<br />

• Gæst
  • Gæst
17 år 11 måneder siden #1011842 af
Hej igen Jan<br />
<br />
ja læste sikkert ikke indlægget rigtigt igennem, men vi kan snakkes ved om Pukavik tur i SSK regi i klubben en dag, for som jeg skriver er det jo alle sammen SSK medlemmer der tager med HSLF.<br />
<br />
<br />

• Gæst
  • Gæst
17 år 11 måneder siden #1011841 af
Hej Jan<br />
<br />
Nej det er overhovedet ikke et surt opstød, tværtimod Jan, det var ment som et tilbud, nu da SSK ikke laver turen mere, og har ikke ville skrive noget om vores ture før jeg snakkede med Flemming i går og erfarede SSk ikke laver turen til næste år.<br />
<br />
Jeg ved også hvilket arbejde Palle har haft med det de sidste par år, så tro mig, jeg ville heller ikke lave vores hvis ikke der var den opbakning som der er og har været siden vi startede.<br />
<br />
mvh<br />
<br />
Bjarne<br />

Tid til at oprette siden: 0.165 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer