Hej Fiskek...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 11 måneder siden #1011836 af
Besvaret af på emne Hej Fiskek...
Som medlem af bestyrelsen i SSK, vil jeg besvarer Bjarnes indlæg (fornemmer et lille surt opstød) vedrørende Pukaviken-tur.<br />
Tilslutningen har gennem de senere år været vigende til klubbens pukavikenture. Sidste år var deltagerantallet halveret i forhold til tidligere, og det er vores opfattelse at mange tager med på klubturen til Bornholm istedet.<br />
Vi har derfor valgt at prioritere vores kræfter og klubbens ressourcer på bornholmer turen, hvor der deltager langt flere medlemmer.<br />
Ovenstående forhold er baggrunden for at vi har valgt, at tage turen til Kollevik af programmet i 2007.<br />
Hvis der er så stor tilslutning til en Pukaviken tur, at det er relevant med en klubtur, og hvis der er et eller flere medlemmer som kunne tænke sig at stå for sådan en tur, er klubben klar til at bakke turen op på alle måder. Vi i bestyrelsen kan, desværre, kun få lov at tage på en lang tur i foråret, og vi har alle sammen valgt Bornholm.<br />
<br />
Vi kan jo bruge denne tråd til at lodde stemningen for en klubtur til Pukaviken i uge 20 2007. Er du interreseret i en tur og evt i at stå for turen, så skriv et indlæg her.<br />
<br />
<br />
Med venlig hilsen SSK bestyrelsen <br />
<br />

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
17 år 11 måneder siden #1011833 af Freddi Hansen
Besvaret af Freddi Hansen på emne Hej Fiskek...
Vi fra NÆSTVED BÅDENE Er også på pletten i uge 19 og 20 og har også en hytte eller to i uge 20 hvis der er en der mangler<br />
Se mere på www.jp-trolling.dk

<br />
Freddi 61617989
Bilag:

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 11 måneder siden #1171232 af
Hej Fiskek... blev oprettet af
Hej Fiskekammerat<br />
<br />
Som medlem af SSK har jeg her til aften erfaret at der ikke laves småbådstur til Pukaviken i år 2007.<br />
<br />
Det er selvfølgelig en fejl fra klubbens side, idet vi stadig er mange der ønsker dette tiltag.<br />
<br />
Skulle du som os andre 12-14 bådteam ønske at tage derover i uge 20 kan jeg meddele at Hvidovre Sports & Lystfiskerforening medlemmer stadig arrangerer ture til Pukaviken, mere eller mindre privat..<br />
<br />
Vi er selvfølelig alle medlemmer af SSK, men har allerede før SSK startede sine ture haft vores egne ture, derfor er vi måske ikke så nøjeregnende med antal af fisk eller størrelser, men i høj grad hyggen og det sociale sammenværd.<br />
<br />
Mange af de deltagende bådteam har både 10 og 15 års jubilæum netop i 2007, så mon ikke der bliver en lille en til ganen ?<br />
<br />
Har du lyst til at deltage så giv mig et ring på 40 50 73 71 eller kom til planlægningsmøde i Hvidovres lokaler, Biblioteksvej 60 B, 2650 Hvidovre, torsdag den 7.12. kl. 19.00.<br />
<br />
Vi har pt. 12-13 hytter og 14 bådpladser, men er in med Karlshamn turist, så flere hytter og bådpladser kan arrangeres.<br />
<br />
Vi kører fra Brøndby Havn Søndag den 13. maj og tager hjem igen den 21. maj.<br />
<br />
Vi starter med fællesspisning (Tun mousse og helstegt Oksemørbrad) søndag aften.<br />
<br />
Kig ind eller se www.hslf.dk under småbådsbyt.

<br />
Bilag:

Tid til at oprette siden: 0.143 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer