Hej Fiskekammerat<br />
<br />
Som medlem af SSK har jeg her til aften erfaret at der ikke laves småbådstur til Pukaviken i år 2007.<br />
<br />
Det er selvfølgelig en fejl fra klubbens side, idet vi stadig er mange der ønsker dette tiltag.<br />
<br />
Skulle du som os andre 12-14 bådteam ønske at tage derover i uge 20 kan jeg meddele at Hvidovre Sports & Lystfiskerforening medlemmer stadig arrangerer ture til Pukaviken, mere eller mindre privat..<br />
<br />
Vi er selvfølelig alle medlemmer af SSK, men har allerede før SSK startede sine ture haft vores egne ture, derfor er vi måske ikke så nøjeregnende med antal af fisk eller størrelser, men i høj grad hyggen og det sociale sammenværd.<br />
<br />
Mange af de deltagende bådteam har både 10 og 15 års jubilæum netop i 2007, så mon ikke der bliver en lille en til ganen ?<br />
<br />
Har du lyst til at deltage så giv mig et ring på 40 50 73 71 eller kom til planlægningsmøde i Hvidovres lokaler, Biblioteksvej 60 B, 2650 Hvidovre, torsdag den 7.12. kl. 19.00.<br />
<br />
Vi har pt. 12-13 hytter og 14 bådpladser, men er in med Karlshamn turist, så flere hytter og bådpladser kan arrangeres.<br />
<br />
Vi kører fra Brøndby Havn Søndag den 13. maj og tager hjem igen den 21. maj.<br />
<br />
Vi starter med fællesspisning (Tun mousse og helstegt Oksemørbrad) søndag aften.<br />
<br />
Kig ind eller se
www.hslf.dk under småbådsbyt.
<br />