-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
FISKERI I ...
FISKERI I ...
-
Dennis Kistrup
-
-
-
Platinum Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 7 måneder siden #1007535
af
ja så er der nøjagtig 3 uger til vi sider ca. 1100 km nord i en midtvejs hytte for at vold æde og pleje byler i røven af at side ned, men mon ikke det hjælper når vi er fremme. øj jeg gælder mig.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
-
Gæst
-
18 år 7 måneder siden #1007495
af
Nu vil jeg stoppe min beretning fra Saltstrømmen for denne gang, og vil i den forbindelse ønske Grislingen, Splinten og Smelten en rigtig god tur i Maj... og husk nu at gemme lidt Flynder til os i September... Mvh Mogens "Salmon-Ella"
-
-
-
Gæst
-
18 år 7 måneder siden #1007494
af
Nu har Marita sku gjort det igen... Hende kan du sku lære noget at Sidney..<br>
<br>
I går fangede hun en Torsk på 13,2 og en Helleflynder på 4,1 kg, de blev begge fange på shad. Det blev til ca. 25 torsk den dag.<br>
De er nu færdige med fiskeriet i Saltstrømmen, og drager videre til Finland for at isfiske efter lidt Rødding.<br>
Jeg ved Sidney har en masse flotte blilleder med hjem der oppe fra.. Mange af de billeder vi fik taget var rene puslespil motiver.. <br>
Når Sidney kommer hjem
-
-
-
Gæst
-
18 år 7 måneder siden #1007491
af
Velkommen hjem igen... Sikken nogle flotte billeder i har taget deroppe. Det er lige før jeg overvejer at prøve det fiskeri engang.
)<br>
Glæder mig til at følge jeres beretninger deroppe fra.
-
-
-
Gæst
-
18 år 7 måneder siden #1007475
af
I dag er det blevet til 25 Torsk op til 10,5 kg og nogle Sej op til 5 kg, de blev fanget i området omkring "Mogens hjørne" af Sidney og Marita.
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
FISKERI I ...
Tid til at oprette siden: 0.225 sekunder