-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Klintholm ...
Klintholm ...
-
-
-
Gæst
-
12 år 7 måneder siden #1067722
af
Min fabror og min far fik i dag oplevet laksetrolling på nærmeste hold. de fik set laks på 8,Tkg som det største af 5 stk. de fik også set panikken ombord under et tripplehug med 12 stænger i baljen. de insisterede på at det var mig der fiskede og de kun var tilskuere. super sjov dag i super fedt vejr.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
12 år 7 måneder siden #1067721
af
Idag var der så godt vejr at ''See Adler'' Satte gummibåd i vandet og kontrollerede både der sejle i trafikken. Kommentarerne kontrollen kom med må bedst kommer fra de 2 både som minimum blev passet op.......
-
-
-
Gæst
-
12 år 7 måneder siden #1067720
af
Hej Alle...
Er der blevet fanget noget nærmere end 40 meteren... Skal afsted lørdag med 4 mand i båden og håber på at der også bliver taget på bananen/kondomet...
Mvh
Jan
-
Dennis Kistrup
-
-
-
Platinum Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
12 år 7 måneder siden #1067719
af Dennis Kistrup
Team Mågeklatten lander imorgen tidlig ca 0630 med splinten som gast
-
-
-
Gæst
-
12 år 7 måneder siden #1067718
af
Team Basse med Henrik fra Team Crisma stryger mod 40meteren ved 9 tiden imorgen, efter en afslappet morgen. Træffes på kanal 72
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
12 år 7 måneder siden #1067716
af
Salg af Havn Omberammet til 9 maj kl 1100. dvs end ikke første budrunde er overstået. Årsagen er der sikkert nogen der kender, men det har sikkert lange udsigter.
4 MIll i pant til en tysk familie og 5 mill til SKAT, offentlig vurdering på 880000 kr - der er langt i mål. Sæsonen er vel næsten overstået før der er et endeligt salg.
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Klintholm ...
Tid til at oprette siden: 0.215 sekunder