-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Vi vil ger...
Vi vil ger...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
13 år 9 måneder siden #1056597
af
Mine skuldre er brede nok til at bære et par mandslinger
jeg forstår bare ikke det personlige i det. Når jeg gennemlæser tråden ser jeg ingen tilsvininger fra mig, kun af mig. Iøvrigt af folk jeg ikke aner hvem er. Emma Gad skal vist sendes i en anden retning...
Ingen kan vel alvorligt mene, at alt hvad vore sponsorer sender ud kun må omtales positivt uanset kvaliteten.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
13 år 9 måneder siden #1056596
af
Støtte til Linda herfra - håber i trods alt havde en god tur
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
13 år 9 måneder siden #1056595
af
Det her er bare for latterligt, man laver en tråd om en god klubtur og så ender det i en åndsvag diskussion om hvor vidt en skide pirk ruster eller ej.
Jeg har oplevet flere ting, som ruster hvis man ikke husker at skulle dem og mine pirker er nok dem, som oftest bliver glemt når der bliver skyllet grej. Så fint nok, at Nikolaj giver et godt råd, det ser jeg egentlig ikke noget problem i.
Men resten derefter.....det er bare ikke okey.
Og slet ikke når andre følger op på en tilsvining.....har I noget I vil sige til Nikolaj, så gør det pr. mail, kan ikke se det rager hele forum herinde, hvor vidt I bryder jer om ham eller ej.
Vil opfordre bestyrelsen til at denne tråd bliver slettet.....er i det mindste alle de diskussionsindlæg, som ikke har noget med vores ellers så hyggelige tur at gøre.
-
-
-
Gæst
-
13 år 9 måneder siden #1056594
af
Man kunne måske forestille sig at : medløberne : er ved at være trætte af denne debat, som ser ud til at ende negativt næsten med garanti.
I skulle måske maile til hinanden når debatten trækker ud så kan i jo diskutere endeløst , hvis i har lyst. Kunne det måske være brødnid ????
Det var det sidste fra min side i denne tråd.
God søndag til alle
-
-
-
Gæst
-
13 år 9 måneder siden #1056593
af
Jeg synes nu, at det er usympatisk og latterligt, at en flok medløbere begynder at svine Nikolaj til ... han har lavet en saglig og objektiv anmeldelse af et produkt - Leverandøren tog anmeldelsen af produktet personligt og startede en absolut ikke gennemtænkt offentlig debat, som egenligt kun kunne siges at have sin berettigelse, hvis leverandøren mener at dårlig reklame er bedre end ingen reklame.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
13 år 9 måneder siden #1056592
af
Det er usympatisk at noget der starter som en munter oplevelse fra en der har været på (istur), skal på en ubehagelig måde bemærkes af et til tider aggressivt medlem af småbådsklubben, mod en af vore annoncører. Denne person burde belæres om takt og tone, så vi kan få en ordentlig tone i vores tråde, som ellers er pæn, når denne person ikke blander sig! Måske derfor han kalder sig TEAM SVINET!
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Vi vil ger...
Tid til at oprette siden: 0.158 sekunder