-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Vi vil ger...
Vi vil ger...
-
Henning Jensen
-
-
-
Junior Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
13 år 9 måneder siden #1056590
af Henning Jensen
Lyder mere som "ispirkekastning"
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
13 år 9 måneder siden #1056588
af
Jeg vil give dig helt ret jens, der er lige som når folk ikke kan komme på vandet kan det ses her.
Jeg er helt tilfreds med pirkene som Palle laver.
Og vil forsat bruge dem.
-
-
-
Gæst
-
13 år 9 måneder siden #1056586
af
Hvis man er ligeså negativ overfor alle andre annoncører fra hjemmesiden,
ender det med at de trækker sig. Træls at læse det mudderkastning på en fin hjemmeside.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
13 år 9 måneder siden #1056585
af
Er de lavet af letmetal de kan jo flyde. Ha ha.
kunne ikke lade være Palle
Har selv et par stykker som bruges når der fiskes efter flade.det er de også super til
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
13 år 9 måneder siden #1056584
af
Jeg anfægter dit produkt og din manglende objektivitet som bagmand for et produkt, IKKE din person. Din historik på dette medie gør at ingen er i tvivl om hvorfor. F.eks. ved du da, Jvf. nedenstående, intet om hvor klog jeg er ?
Det lyder fint at du nu har en rustfri pirk, ønskede jeg at fiske med Speedy ville jeg klart have valgt den da jeg forventer 100% af mit grej.
Det at du fabrikerer en sådan model, beviser vel i sig selv at de andre ikke er rustfri eller hva......
Jeg testede imidlertid blot de produkter DU valgte at fremsende mig af egen fri vilje og de var LANGTFRA rustfri...
(interesserede kan læse den tråd som hedder 9643)
Jeg husker iøvrigt ikke at have sagt at den har "stort potentiale i sig " som du skriver herunder.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
13 år 9 måneder siden #1056579
af
Hej Nikolaj
Tilfældig vis kender jeg heller ikke dig, ved faktisk ikke hvad du står for.
Hvorfor jeg angriber dig her er, at du griber den første og bedste lejlighed til at komme med noget nedsættende om mine produkter. Havde du været klog nok havde du undladt din kommentar til noget som indlægget ikke drejer sig om. Det kan jeg ikke lade side overhørigt.
Det er nu godt at se du har glæde af pirken alligevel, som du siger har den stort potintiale i sig.
Hører man til dem der vil have sit grej i 100% stand har jeg jo Speedy L som er 100% rustfri, koster lidt mere end den anden, men bedre fås ikke.
Da jeg ikke ønsker at skyde løs for offentlig skue vil jeg undlade dette, det er ikke min stil. Jeg har nok en del spørgsmål der burde besvares, men finder nok svar på dette andetsteds, ellers kan jeg leve med det.
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Vi vil ger...
Tid til at oprette siden: 0.170 sekunder