Jeg var en...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
13 år 9 måneder siden #1055995 af
Besvaret af på emne Jeg var en...
Ja, når der nu er sådanne fine p-båse til et samlet vogntog, hvorfor så ikke benytte dem på den ritige måde, således så mange som muligt kan parkere på området uden at være i vejen for hinanden. Men det kræver jo man kan finde ud af at bakke sit sæt ind i den smalle bås. Det er måske det der er problemet for ejerne af de sæt der er afbilledet... Men ved.. :o)

Værn om vores fælles aftaler, således vi fortsat kan være velkommen rundt omkring i de danske havne.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• sven svensson
  • sven svensson's profilbillede Emne forfatter
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
13 år 9 måneder siden #1055992 af sven svensson
Besvaret af sven svensson på emne Jeg var en...
@ Peter
jeg syntes det er mere sørgeligt at nogle ikke forstår, at når vi er så mange der bruger havnen er det vigtigt at vi overholder de regler der er og nej Jeg skal sku ikke leje politimand,jeg har bare lov til at ytre mig når jeg ser noget så åndsvagt, hvis adgangen til havnen blev lukket hvad skulle vi så bruge vores dyre båd til?

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
13 år 9 måneder siden #1055988 af
Tjaa. Nu var jeg der ikke selv, men det lyder jo som om en enkelt har følt sig hængt ud. Undskyld mig Peter, men det er da en ynkelig kommentar at komme med. For mig at se, er det da bare et ønske om at vi alle husker de regler der nu engang er lavet. Andet er der vidst ikke i det.

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
13 år 9 måneder siden #1055983 af
De 10 "Rampebud"
1.Overhold de regler der gælder for færdsel på havnens område.
2.Klargør båden til søsætning væk fra rampen, hvor du ikke holder i vejen.
3.Vent til det bliver din tur, og gør opholdet med bilen på rampen så kort som muligt.
4.Fortøjer båden så langt ude på broen (væk fra rampen) som muligt, før bilen flyttes.
5.Parker bil og trailer på de særlige "trailer-P-pladser", eller hvor du holder lovligt og af vejen.
6.Overhold havnens hastigheds begrænsning for sejlads i havnebassinet, både på vej ud og ind.
7.Efterlad aldrig fiskeaffald i havn eller havnebassin. Rens fisk på åbent vand eller når du kommer hjem.
8.Når du lægger til ved rampen, skal båden trækkes op hurtigst muligt.
9.Rig båden af væk fra rampen, hvor du ikke holder i vejen.
10.Udvis tålmodighed og hjælp andre som har brug for en hånd.

Fra: Sjællands Småbådsfiskeklub.

Til: alle brugere af trailerramper.

Venlig hilsen SSK´s Bestyrelse.

Til toppen af siden!

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
13 år 9 måneder siden #1055981 af
der er vist kun 2 her der gør sig til politibetjente,alle må da ligge et indlæg ind hvis de syntes noget gøres forkert,eller er det forebeholdt de få ??
smølfen/steen rasmussen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
13 år 9 måneder siden #1055979 af
Det ville ikke være nødvendigt at lege politimand. Hvis man satte sig ind i reglerne inden man tager ud , der er ikke nogle undskyldning så hold op og piv

Tid til at oprette siden: 0.179 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer