Jeg var en...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
13 år 9 måneder siden #1055978 af
Besvaret af på emne Jeg var en...
hej Sven
Glem bare kommentaren for problemet er nok vores selvdiciplin eller mangel på samme som kan give os problemer. Vi bør ALLE opføre os optimalt for at opretholde de privilegier som bestyrelse mm. har kunne forhandle sig til.

At nogle bliver sure/gør grin med at det påpeges håber jeg vi kan se bort fra.

Vi er i visse tilfælde åbentbart vores egen største fjende.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
13 år 9 måneder siden #1055977 af
Besvaret af på emne Jeg var en...
Så er det godt du som "politimand" lige kan holde øje med om andre overholder diverse regler. Synes sq det er lidt sørgeligt at du går op i det.

• sven svensson
  • sven svensson's profilbillede Emne forfatter
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
13 år 9 måneder siden #1179925 af sven svensson
Jeg var en... blev oprettet af sven svensson
Jeg var en tur forbi skovshoved idag der var mange ude, der var flere der holdt som på billedet, skide vær med andre bare jeg selv har plads, det undrede mig også atde fleste ikke havde nogen mærkater, hverken havnens eller småbådsklubbens, De kan jo have glemt at sætte dem på ellers er der nogen der buger klubbens aftale.
Man kan godt blive lidt nervøs for kommunen bliver træt af alt det bøvl, så det kun er dem der bor i kommunen der kan bruge rampen.
Bilag:

Tid til at oprette siden: 0.165 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer