-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Hej Alle. ...
Hej Alle. ...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
13 år 10 måneder siden #1055269
af
I min gamle båd brugte jeg Ipe brædder i 28mm tykkelse, det var rigeligt stærkt.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
13 år 10 måneder siden #1055266
af
Jeg har lige været en tur forbi den lokale træ-last. Der kiggede jeg på terrasse bræder. De er også i hårdt-træ bla typen IPE. De er 2,1 cm tykke, hvilket ser noget tyndere ud end de trolling bare jeg har kigget på. Men de virker også noget voldsomme. Så stor en belastning er der jo heller ikke på brædtet. Man kunne evt lægge 2 brædder sammen. Er der nogen erfaringer med dette. Er 2,1 cm for tyndt ?
-
-
-
Gæst
-
13 år 10 måneder siden #1055263
af
det er ikke får at være lysseslukker ,men har set 3 trollingbare lavet af bordpalde som er gået op i limningen og de 2 af dem så ud som nye. og får at det ikke skal være løgne så var jeg selv med ude og sejle med den ene da den gik i stykker og pludselig stod jeg med en downrigger og 3 dyre stænger i hånden og kunne ikke få det inden bords ved egen hjælp.men fik da heldigvis redet grejet og næste dag skette der det samme med den anden side af trollingbaren lidt surt når man er kørt langt og sejlet langt ud til en fiskeplads. for at trolle efter laks. så der der røg næsten 2 hele fiske dage på det.
-
Sten Andersen
-
-
-
Platinum Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 1
-
-
13 år 10 måneder siden #1055262
af Sten Andersen
Min holder fint, selvom pladen er sat sammen af stave. Er igang med 4. sæson.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
13 år 10 måneder siden #1055261
af
Mange tak for alle de gode råd.
Men det med at bruge en bordplade kunne være god og billig måde at få det lavet på.Mit spørgsmål dertil er bare om en bordplade som jo er samlet med "stave" kan holde.....
-
Peter Mikkelsen
-
-
-
Elite Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
13 år 10 måneder siden #1055252
af Peter Mikkelsen
De små blå dimser "Rørholdere" fås bl.a. i Trolling Centrum i sort. se banner reklame ud til højre for adr. m.v.
Mvh. Peter F.
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Hej Alle. ...
Tid til at oprette siden: 0.212 sekunder