Var igår ...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
14 år 3 uger siden #1053865 af
Besvaret af på emne Var igår ...
Hej Kim , jeg har sendt dig en mail. Bent Mortensen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
14 år 3 uger siden #1053771 af
Tak for de mange uddybende svar som tegner en tendens, man skal sørge for de flade får en varieret kost :-)
Bilag:

Mere
14 år 3 uger siden #1053767 af Steen Højager
Besvaret af Steen Højager på emne Var igår ...
Skulle jeg vælge en agn, som jeg altid skulle have med på Sundet, blev det helt sikkert børster, for langt de fleste dage, er det en sikker agn, hvor rejer og Gulp er langt mindre fangende.

MEN det er nu min erfaring, at der er dage, hvor enten Gulp eller rejer giver flere flade end orm.

Havde en tur for et par uger siden med 65 flotte flade, hvor rejer stod for mere end 50 af dem, så jeg vil gerne have alle tre agn med altid, og tror på at det mest er dagen, der afgør, hvad der er bedst.

Dog helt sikkert, at børster er bedst de fleste dage.

Knæk og bræk
Steen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
14 år 3 uger siden #1053766 af
Jeg har helt samme erfaring i Øresund som du nu har fået andg. orm og rejer.
Det plejer at fordele sig på ca. 95%/5% i børsternes favør.
Helt det samme gør sig gældende med GULP.

• Gæst
  • Gæst
14 år 3 uger siden #1053748 af
Jeg har fisket med skalrejer ud for LO skolen nord for helsingør. Mange store og gode skrubber og Hybrider. Makkeren fiskede med børster og fik kun små issinger. Så fik han rejer af mig - og så fik han også skrubber. Tror det svinger på dagen. Synes også at forfang med hvide perler er det der virker bedst sammen med rejer.

• Gæst
  • Gæst
14 år 3 uger siden #1053742 af
tager ikke på sundet uden orm, jeg har kun fisket fint med skal rejer når hovedet har været af - eller rejer uden skal. Mener også at huske at andre har fortrukket fjordrejer på sundet. Samtidigt syntes jeg også kun at det virker nov-dec når andelen af rødspætter normalt er lidt højere. Så umiddelbart ville jeg mene at det du har oplevet er meget normalt :-)

Tid til at oprette siden: 0.223 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer