Var igår ...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
14 år 3 uger siden #1053741 af
Besvaret af på emne Var igår ...
Ja det er korrekt, i f.eks.. Hundige området i bugten fungerer det perfekt med skalrejer? Men det er oplevelser på sundet jeg ønsker

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
14 år 3 uger siden #1053738 af
Besvaret af på emne Var igår ...
Nej absolut ikke, kommer an på hvor man fisker. På storebælt fisker rejer godt. og fanger støre flade end på orm.

• Gæst
  • Gæst
14 år 3 uger siden #1179487 af
Var igår ... blev oprettet af
Var igår søndag på sundet efter flade, hørte på VHF''en at stortset alle havde problemer med at fange/finde dem, kl. 12 havde min makkker Palle og jeg kun fanget 4 flade,så vi måtte sande det vi havde hørt omkring ringe fangster fra mogenstunden holdt stik.
Men stædige som vi er, så valgte vi at blive og ikke påbegynde andet fiskeri forslag om en tur mod ven og fange lidt torsk og sild var kort oppe og vende, men det ville Palle heldigvis slet ikke høre tale om, så vi støvede rundt istedet på nogle af vores gode erfaringsområder og endelig fandt vi nogle steder hvor vi så begyndte at fange, endda dubletter adskillige gange.
Vi havde både skalrejer og børsteorm med på turen, og kl. 16.30 da vi gik ind, kunne vi konstatere at rejerne kun havde bragt 2 stk. ombord og det skal siges at børsteormene gave 43 stk. Og 5 torsk over 1½ kg
ER erfaringen fra ANDRE fladfiskere den samme som vores omkring skalrejer og børsteorm??
Bilag:

Tid til at oprette siden: 0.152 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer