-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Gilleleje-...
Gilleleje-...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
14 år 3 uger siden #1053787
af
CLAUS...Det er jo tæt på at være ulovlige billeder af børn..
Selv om de smager godt..
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
14 år 3 uger siden #1053764
af
For en ordens skyld, så gør jeg mig ikke skyldig i lovovertrædelse gennem mit fiskeri og gør mig iøvrigt ikke til dommer over nogen, det har vi staten til.
Jeg fryder mig dog over at se retfærdighed ske fyldest i forhold til erhvervspiraterne fra Gilleleje, når retssystemet fælder dom over dem. Det er min ret som samfundsborger, ligesom det er min ret at stemme på et evt. parti som vil gøre op med erhvervspiraternes adfærd.
Og det uanset hvad dine familie relationer er til erhvervsfiskeriet !
Tænk at du kan være så forblændet at du mener det at fange gydetorsk med stang fratager en retten til at have en mening om lovovertrædelser ?!
Hvis det skulle effektueres ville det blive svært at finde en passende straf til erhvervspiraterne, en måned ved kajen ville da i hvert fald ikke være nok....
Jeg tvivler på at det er muligt at tale fornuft med dig omkring dette emne, derfor stopper min del af denne tråd her.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
14 år 3 uger siden #1053759
af
Kære Alle
Tak for jeres synspunkter.
Nej jeg er ikke fra vestkysten. Men som tidligere erhvervsfisker og fisker søn, gør det "ondt i mit hjerte", når jeg ser dansk fiskeris udvikling, og læser meldinger som dem her på siden.
Hvem har givet småbådsfiskere en "dommer kendelse" til at fordømme lovlige fiskeformer (trawl, garn, bundgarn mfl). Al den snak om hvilket fiskeri der er mest bæredygtigt er i mine øjne en akademisk diskussion. Hvis man vil gøre sig til dommer over andre, skal ens egen sti være helt ren - og det er den ikke med bulefiskeri sorry Nikolaj og Steen.
Til slut vil jeg gentage fra mit første indlæg "ALLE MÅ VI VÆRE ENIGE OM , AT ULOVLIGT FISKERI SKAL STOPPES".
Selvfølgelig skal gældende love og regler overholdes - også af fiskere fra Gilleje. Men respekt for lovgivning opnås KUN når loven er ens for alle!!
Nu har jeg sagt min mening og ønsker jer en fortsat god debat.
Hilsen Jens
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
14 år 3 uger siden #1053758
af
Ville da mene at vi som lystfiskere også gerne så de skyldige fanget og straffet, hvis nu bulefiskeri var forbudt. Men det er det altså ikke... Og sålænge det er lovligt er det vel ok at fiske..kan man ikke lide det moralske i det, må man jo bare lade være..ligesom nogen syntes det er "uetisk" at fiske i P&T vande. Gør man noget forkert må man tage straffen...ellers må man jo bare opføre sig ordenligt...uanset om man fisker med stang, net eller dynamit.
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Gilleleje-...
Tid til at oprette siden: 0.180 sekunder