Danmarksme...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
14 år 2 måneder siden #1052818 af
Besvaret af på emne Danmarksme...
Hej igen. Har selv haft samme tanker i sin tid. Men der var stort fokus fra andre på at vi skulle have EN danmarksmester, så jeg droppede team-tanken igen. Vil også sige at spec. Martins bekymring gør at jeg vil arbejde for team-idéen næste gang. Men denne gang er det for sent. Rigtig mange har skrevet de er glade for at det er et "personligt" DK-mesterskab. Så det ville være "falsk" varebetegnelse, pludselig at lave det om...Håber alle kan godtage det er som det er i år. Det er absolut oplæringsåret for havnen og mig.. Vi deler i øvrigt evalueringssedler ud, hvor I er MEGET velkomne til at beskrive fordele og ulemper ved begge typer konkurrence. Og jeg tager det IKKE som en fornærmelse at få disse indspark.. Alle vil jo gerne have et så godt stævne som muligt. Og vi kan jo kun gøre det bedre, hvis der er forslag til forbedringer...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
14 år 2 måneder siden #1052817 af
Ja vi har faktisk også talt om det, også med tanke om de forgående klubturer efter flade.. team konkurrence er den eneste rigtige måde at lave det på.. Og man må sige at der kommer en del dygtige teams.. Og det er lidt "kedeligt" for os andre at en eller to både stort set tager alle præmier..

Hvis det er for sent kan jeg godt forstå det, så er det ment som et godt råd )

Mere
14 år 2 måneder siden #1052816 af nichlas iversen
Besvaret af nichlas iversen på emne Danmarksme...
Er helt enig med jens i at en team konkurrence ville være mer fair..
Men ellers er det da et super flot arrangement i har lavet..

www.team-stormen.dk

• Gæst
  • Gæst
14 år 2 måneder siden #1052813 af
Hej Jens.
Har ikke modtaget nogen mail fra dig...og er eller helt med for øjeblikket..:-)

• Jens Grizzly Gøth
  • Jens Grizzly Gøth's profilbillede
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
14 år 2 måneder siden #1052810 af Jens Grizzly Gøth
Besvaret af Jens Grizzly Gøth på emne Danmarksme...
Hej Poul Erik ! Du svarede aldrig på min mail om efter anmelding?????
Lige en kommentar til et ellers flot forarbejde af dig efter at have deltaget i mange forskellige konkurrencer gennem mange år er det min erfaring at du for den mest fair konkurrence hvis det er en team konkurrence. Det har vist sig gennem årende at det pudsigt nok er den ene af besætningen på båden der fanger de største fisk. (-:

• Gæst
  • Gæst
14 år 2 måneder siden #1052792 af
Det bliver godt nok noget af et arrangement I Onsevig. Vi krydser fingre for at alt klapper og der er styr på logistikken, ikke mindst provianten i denne weekend.. :)
Blue Bird med besætning ser frem til en fed weekend med en masse nye både i den lille havn.. :)

Tid til at oprette siden: 0.206 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer