Danmarksme...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
14 år 2 måneder siden #1052838 af
Besvaret af på emne Danmarksme...
Kanon service Poul-Erik og forstår så godt havnen

Og når der nu er en tilmeldingsfrist ja så kan folk jo komme ud af busken og ikke ”lurepasse” til sidste øjeblik.

Angående Team konkurrence eller enkeltmandspræstationer ja så har dette altid været et spørgsmål om mere eller mindre snyd ved indvejningerne, men for mit eget vedkommende ville jeg aldrig overdrage eller modtage en fisk fra gasten ombord.

Skulle man være så heldig/dygtig at vinde ville det så være med en FLOV smag og dårlig samvittighed, ja hvem gider bryste sig med at være Dansk Mester i Fladfisk med ”lånte fisk”.

Håber på rimeligt godt vejr og en hyggelig weekend.

Tilmeldte til spisning (Gammeldaws Oksesteg + Dessert Surprise:

Team Larsø 2 personer
Team Søhesten 2 personer
Team Wilma 2 personer
Team Gadusn 2 person
Team Havørnen 1 person
Team Simone 1 person
Team Lyndby 1 person
Team Bamse 1 person
Team 11’ren 1 person

Knæk & Bræk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
14 år 2 måneder siden #1052825 af
Seneste udvikling ..:-) Har snakket lidt med havnen om at der er flere der ønsker at "eftertilmelde". Har fået dette svar: Der er kommet flere både end forventet, Onsevig Havn vurdere at der er kapacitet til de indkomne både, men vil ikke skuffe de tilmeldte både, idet størrelsen på bådene er ukendt. Eftertilmelding er vurderet lige til sidste dag, men det er besluttet at oprette en venteliste, og springer der både fra tilbydes deltagelse i den rækkefølge bådene har meldt sig. Efter DM vil Havnen lave en ”norm” for hvor mange der kan deltage næste år.

SÅ skriv til mig ...så skal jeg nok smide dem "videre" i systemet..:-) (altid rart når noget kan "løses".)

• Gæst
  • Gæst
14 år 2 måneder siden #1052822 af
Ok, skriver lige her. Ganske kort: Det er det ikke muligt at efter-tilmelde sig. Tilmeldingsfristen blev i sin tid lavet for at havnen kunne "følge med". Og giver vi en lov, skal alle i princippet have lov. Og så er formålet med tilmeldingfristen forsvundet.

Mere
14 år 2 måneder siden #1052821 af Steen Højager
Besvaret af Steen Højager på emne Danmarksme...
Hej Poul-Erik

Jeg er også meget interesseret i at høre mulighederne for en evt. eftertilmelding, så du må meget gerne sende mig en mail også - eller nævne muligheder eller mangel på samme her på siden -)

Men kanon initiativ og konkurrencen ser flot ud.

Knæk og bræk
Steen

• Gæst
  • Gæst
14 år 2 måneder siden #1052820 af
Har sendt dig en mail.

• Jens Grizzly Gøth
  • Jens Grizzly Gøth's profilbillede
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
14 år 2 måneder siden #1052819 af Jens Grizzly Gøth
Besvaret af Jens Grizzly Gøth på emne Danmarksme...
Hej poul Erik ! jeg spurgte dig i en mail om det var muligt at efteranmelde sig evt fredag aften mod lidt ekstra betaling . jeg luftede tanken for Gunner han var posetiv.

Tid til at oprette siden: 0.218 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer