Hej alle s...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
14 år 4 måneder siden #1050893 af
Besvaret af på emne Hej alle s...
hej Tonny

Den går ikke......

jeg er en lykkelige ejer af en Ørnvik 630 Pilot House som også er blevet oplyst til 1000 kg.

Den er dog med væsentlig mindre abtering end 640.

Jeg fik mit vognsæt vejet med en 2 ton trailer til 2240 kg. unden noget særligt grej mm. i båden og har efterfølgende måtte købe en 2700 kilo trailer.

HUSK

vægten der bliver oplyst for såvel både som motore ikke nødvendigvis er rigtige.

og du drømmer ikke om vægten du tilføre med alt det ekstra der bliver monteret i båden.

så enteen en mindre båd eller den bil du ikke har råd til

held og lykke
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Tonny Deneke
  • Tonny Deneke's profilbillede Emne forfatter
  • New Member
  • New Member
Mere
14 år 4 måneder siden #1178941 af Tonny Deneke
Hej alle s... blev oprettet af Tonny Deneke
Hej alle sammen
Er der nogen i dette forum som kan hjælpe med løsningsforslag til nedenstående.
Min bil må maks. trække 1.600kg
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at købe en ny Ørnvik 640 Pilothouse specificeret vægt 1.000kg, denne skulle monteres med en 115hk Mercury motor specificeret vægt 181kg, altså en specificeret totalvægt på 1.181 kg.
Jeg har ikke råd til også at købe ny bil, hvad kan jeg gøre med hensyn til trailer??
Som jeg umiddelbart vurdere det ligger jeg lige på grænsen til at det kan lade sig gør i forhold til vægt, længde mm.
Mvh. Tonny

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.166 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer