Jeger ved ...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
14 år 11 måneder siden #1044348 af
Besvaret af på emne Jeger ved ...
Hej Kristian
Det har vist sig at det kan "hænge" hen over badestigen på min Drago. Og så kan man næsten ramme med en flad hver gang. Dem der smutter forbi har jo narret den dumme og er lidt større næste gang.

Men ellers - jo stik det en "sløjfe" og så kan det hænge på siden af båden. Men husk at hive det indenbords mellem pladserne... :-)

ses på bæltet i efteråret 2010 :-) om ikke før!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
14 år 11 måneder siden #1044346 af
Da jeg har fået lavet en dybere netpose har jeg en i overskud hvis det har interesse

• Gæst
  • Gæst
14 år 11 måneder siden #1044344 af
Claus Madelung Lige et spørgsmål. Nu er nettet i hus. Konen og de andre gæster juleaften troede godt nok jeg var blevet vanvittig da de så størrelsen på nettet hehe. Men hvordan bruger du det som net til flade? Binder det fast på siden af båden eller?

• Gæst
  • Gæst
14 år 11 måneder siden #1043994 af
Sq et godt råd, Allan. OG så må jeg i øvrigt give Kristian ret i at små beløb jo sammelagt også bliver store...:-) Med hensyn til nødraketter har Masnedø Marinecenter en kuffert med alt muligt. Ved dog ikke om det er nødvendigt med så meget. mmc.dk/page113.aspx?pagenumber113=9

• Gæst
  • Gæst
14 år 11 måneder siden #1043992 af
Kristian du skal bare vente til Januar,jeg tror vi vil se nogle gevaldige udsalg 50% osv det er krisetid og den krasser ikke endnu vent til Januar

Hilsen der har båd til 50kg og friværdien intakt

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
14 år 11 måneder siden #1043991 af
Ja så er der jo også en grund til at drikke sig en kæp i øret ,hvis fruen skulle spørge...

Tid til at oprette siden: 0.195 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer