-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Jeger ved ...
Jeger ved ...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
14 år 11 måneder siden #1044348
af
Hej Kristian
Det har vist sig at det kan "hænge" hen over badestigen på min Drago. Og så kan man næsten ramme med en flad hver gang. Dem der smutter forbi har jo narret den dumme og er lidt større næste gang.
Men ellers - jo stik det en "sløjfe" og så kan det hænge på siden af båden. Men husk at hive det indenbords mellem pladserne...
ses på bæltet i efteråret 2010
om ikke før!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
14 år 11 måneder siden #1044346
af
Da jeg har fået lavet en dybere netpose har jeg en i overskud hvis det har interesse
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
14 år 11 måneder siden #1044344
af
Claus Madelung Lige et spørgsmål. Nu er nettet i hus. Konen og de andre gæster juleaften troede godt nok jeg var blevet vanvittig da de så størrelsen på nettet hehe. Men hvordan bruger du det som net til flade? Binder det fast på siden af båden eller?
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
14 år 11 måneder siden #1043994
af
Sq et godt råd, Allan. OG så må jeg i øvrigt give Kristian ret i at små beløb jo sammelagt også bliver store...
Med hensyn til nødraketter har Masnedø Marinecenter en kuffert med alt muligt. Ved dog ikke om det er nødvendigt med så meget.
mmc.dk/page113.aspx?pagenumber113=9
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
14 år 11 måneder siden #1043992
af
Kristian du skal bare vente til Januar,jeg tror vi vil se nogle gevaldige udsalg 50% osv det er krisetid og den krasser ikke endnu vent til Januar
Hilsen der har båd til 50kg og friværdien intakt
-
-
-
Gæst
-
14 år 11 måneder siden #1043991
af
Ja så er der jo også en grund til at drikke sig en kæp i øret ,hvis fruen skulle spørge...
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Jeger ved ...
Tid til at oprette siden: 0.195 sekunder